خبر/

انتصاب معاون اداری و مالی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی

1399/01/14 - 11:30 - کد خبر: 17544 نسخه چاپی

نصر: معاون اداری و مالی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش نصر، در جلسه ای با حضور  صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و اعضای شورای مدیران مرکز، حکم انتصاب رحمان فرجی بشیر به وی اعطا شد.

تدوین برنامه های دقیق و منسجم در چارچوب برنامه ها و سیاست های کلان سازمان صدا و سیما، برنامه ریزی جامع و کارآمد همه فعالیت‌ها و امور مربوط به حوزه مالی و اداری در مرکز مبتنی بر کارشناسی دقیق و عالمانه توام با نظارت مستمر در کلیه مراحل، تعامل و همکاری کامل با معاونت های ستادی سازمان و متبوع، توسعه و به روزرسانی سیستم های اطلاعاتی و عملیاتی مورد نیاز در زمینه برنامه‌ها فعالیت‌ها و عملکرد مرکز و تنظیم و ارائه گزارش عملکرد دوره های فعالیت ها، بهینه سازی هزینه ها و ممانعت از اسراف و تبذیر و هزینه‌های غیر ضروری، رعایت انضباط مالی و نظارت موثر و مستمر بر هزینه کرد منابع مالی در چارچوب قوانین و مقررات، هماهنگی و همکاری دقیق و موثر با مدیرکل مرکز، همچنین معاونت متبوع و اداره های کل ستادی آن جهت انجام امور محوله و.... از جمله وظایفی است که در حکم معاون جدید مالی و اداری به آنها توصیه شده است.

گفتنی است رحمان فرجی بشیر در سال۱۳۵۱ در تبریز متولد و در سال ۱۳۸۱ در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به صورت رسمی استخدام شد . با توجه به تجارب و تخصص ایشان، وی پس از چندسال خدمت در حسابداری مرکز آذربایجان شرقی و نیاز مرکز سیستان و بلوچستان ، به مدت ۵ سال به عنوان مدیر امور مالی آن مرکز فعالیت کرد. پس از آن، به مدت چهار سال با عناوین مدیر مالی و معاون اداری و مالی مرکز کردستان منصوب و ادامه فعالیت داد. بنا به درخواست مرکز اردبیل، ایشان از سال ۱۳۹۴ تا پایان سال  ۱۳۹۸ با عناوین معاون مالی و برنامه ریزی و معاون اداری و مالی  مرکز اردبیل به انجام وظیفه پرداخت . با توجه به خالی بودن این پست در شبکه سهند و تجربه 14 ساله وی در خارج از استان، صفری مدیرکل مرکز از معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی درخواست کرد تا با پایان دادن به ماموریت ایشان در خارج از استان، در مرکز محل استخدام خود مشغول خدمت شوند.

فرجی دارای مدرک کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مديريت بازرگانی است.
انتهای پیام/
انتصاب معاون اداری و مالی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار