در آئین رونمایی از تونل ضد عفونی خودرویی صورت گرفت:

تقدیر هنربر از تلاش های آتش نشانان تبریز

1399/01/14 - 11:05 - کد خبر: 17541 نسخه چاپی

نصر: هنربر مدیر کل بحران استانداری آذربایجان شرقی در آئین رونمایی از تونل ضد عفونی خودرویی، از اقدامات بموقع سرپرست سازمان آتش نشانی و زحمات آتش نشانان ایثار گر قدردانی کرد.

به گزارش نصر، هنربر مدیر کل بحران استانداری آذربایجان شرقی امروز با حضور در آئین رونمایی تونل ضد عفونی خودروهای تاکسی بیان داشت؛ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، سازمان آتش نشانی تبریز همپای سایر سازمان ها از جمله ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی از اولین دقایق شیوع این بیماری در خدمت شهروندان بوده و  با ضد عفونی و گند زدایی معابر و خیابان ها و محل های پر تردد عملیات ضد عفونی را به نحو احسن انجام می دهند.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی تبریز اقدامات ارزنده ای برای حفظ سلامتی شهروندان با ابداع  و بکار گیری تونل ضد عفونی شهروندی در مسیر های پرتردد از جمله بازار تبریز داشتند و در ابتکار دیگری در سال جدید نیز اهتمام ویژه ای به ضد عفونی خودروها که می تواند ناقل ویروس کرونا باشد به انجام رساندند.

مدیر کل بحران استانداری آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز و آتش نشانان در خصوص اجرای عملیات های ضد عفونی شهری از شهروندان درخواست کرد:

هدف از ابداع و راه اندازی این تونل ها پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و از مردم خواهشمندیم حتما از تونل های ضد عفونی برای ضد عفونی خودروهای تاکسی استفاده کنند تا اگر خودرویی آلوده به ویروس کرونا باشد ف ضد عفونی شود.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مدیر عامل فقید سازمان آتش نشانی ، زحمات 2 ماهه آتش نشانان را برای ضد عفونی شهری ستود و برای تمامی آتش نشانان تبریز آرزوی موفقیت و سلامتی کرد
انتهای پیام/
تقدیر هنربر از تلاش های آتش نشانان تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار