خبر/

قدردانی فرماندار هشترود از مردم این شهرستان به خاطر همکاری در روز طبیعت

1399/01/14 - 09:45 - کد خبر: 17533 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان هشترود با صدور پیامی از مردم این شهرستان به خاطر در خانه ماندن در روز طبیعت قدردانی کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در پیام امین امینیان آمده است: مردم فهیم و آگاه هشترود سپاس و درود بیکران تقدیم شما باد که در  آیین ایرانی سیزده بدر را با همدلی و همبستگی اجتماعی بی نظیر دل ها ، ذهن ها و اراده ها را به هم نزدیک کرده در خانه ماندید تا گام بلندی برای قطع زنجیره انتقال کرونا باهم برداریم.

در این پیام با اشاره به اینکه مردم شهرستان از اولین لحظات اعلام و آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نهایت همکاری و همراهی را با مسوولان و خدمتگذاران خود داشتند، خاطرنشان شده است: مردم در  سیزده فروردین و آیین ایرانی ‎سیزده بدر و جشن طبیعت به هشدارهای جدی متخصصان و پزشکان توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا در خانه ماندید، امروز ‎اگرچه فاصله های فیزیکی از هم زیاد بود ولی با همدلی و همبستگی اجتماعی بی نظیر دل ها ، ذهن ها و اراده ها را به هم نزدیک کردید. 

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای هشترود  از این مدنیت و تاب آوری و همکاری جمعی تشکر و قدردانی کرده و می افزاید: ما باید در این راه دشوار ثابت قدم تر و مصمم تر از قبل با یکدیگر همراه شویم. تا بتوانیم این مهمان ناخوانده را بیرون کنیم.

فرماندار هشترود همچنین از تلاش و زحمات دست اندکاران ادارات به ویژه از اقدامات شایسته و ارزنده کادر بهداشت و درمان ، دادگستری ، بخشداری‌ها، نیروی انتظامی ، بسیج ، هلال احمر ، صنعت ، معدن و تجارت ، شهرداری ها و دهیاریها ، فرهنگ و ارشاد ، اهالی اصحاب رسانه و خبرنگاران و به ویژه از زحمات شبانه روزی سرهنگ شهسواریان جانشین انتظامی و سرهنگ کریمی رییس راهنمایی و رانندگی هشترود در چند روز گذشته قدردانی و تشکر کرده است.
انتهای پیام/
قدردانی فرماندار هشترود از مردم این شهرستان به خاطر همکاری در روز طبیعت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار