خبر/

فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی

1399/01/13 - 19:32 - کد خبر: 17517 نسخه چاپی

نصر: فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش نصر، با توجه شرایط کنونی کشور به دنبال شیوع بیماری کرونا و اهمیت خانه به عنوان امن ترین مکان جهت قطع رنجیره ی انتقال، حوزه هنری استان اقدام به برگزاری جشنواره هنری «همه با هم علیه کرونا» در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه و آگاه سازی مردم و همچنین حمایت از مدافعان کرده است.
این جشنواره در ۵ بخش، داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب با محوریت موضوعاتی چون «ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا», «جلوه‌های فاصله گذاری و علل #در_خانه_بمانید»، «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» و «قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت» آثار هنرمندان را خواهد پذیرفت.
این گزارش حاکی است، شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می توانند بدون محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی در تمامی بخش ها شرکت کنند.
کلیه حقوق مادی و معنوی آثار  ارسال شده برای انتشار در اختیار حوزه هنری آذربایجان شرقی بوده و آثار به فراخور دریافت، در فضای مجازی منتشر خواهد شد، جوایز برگزیدگان این جشنواره نیز به ترتیب نفرات اول هر بخش 7 میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش  5 میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش 3 میلیون ریال خواهد بود.
 لازم بذکر است علاقه‌مندان می توانند تا ۲۹ فروردین ماه آثار خود را از طریق ایمیل  artabriz@yahoo.com ، دایرکت اینستاگرام حوزه هنری  @HHtabriz ، نرم افزار واتساپ به شماره 09337569957 به جشنواره ارسال نمایند.
 گفتنی است، شهروندان و هنرمندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به آدرس artabriz.ir درجریان فعالیت های دبیرخانه جشنواره قرار گیرند.
انتهای پیام/
فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار