فرماندار خلخال؛

تفرجگاه‌های خلخال مسدود شد

1399/01/11 - 14:40 - کد خبر: 17440 نسخه چاپی

نصر: فرماندار خلخال گفت: با هدف جلوگیری از تردد مردم در روز طبیعت به مناطق گردشگری منطقه راه‌های منتهی به هم تفرجگاه‌های این شهرستان مسدود شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فریدون بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این مناطق شامل تمام ورودی‌های مناطق گردشگری  ازناو، اندبیل ، فینارود خوجین، منطقه گردشگری امامزاده عبدالله کلور در بخش شاهرود و تمام مناطق گردشگری شهرستان بهمراه راه‌های ورودی به همه بقاع متبرکه ،امامزاده‌ها و همچنین نشیمن‌گاه‌های واقع در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن است.

وی اظهارداشت: علاوه بر مسدود شدن راه‌های منتهی به تفرجگاه‌های گردشگری این شهرستان و ممنوعیت تردد مردم به این محل‌های گردشگری، در روز سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت هرگونه خروج شهروندان خلخالی از شهر ممنوع بوده و از این کار جلوگیری خواهد شد.

فرماندار خلخال با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری و کنترل بیماری کرونا برای رهایی از این معضل اجتماعی همه‌گیر افزود: در روز ۱۳ فروردین‌ماه خروج مردم از همه شهرهای این شهرستان ممنوع است و در تمامی خروجی شهرها جلوی تردد تمام خودروهای بومی و غیربومی با استفاده از عوامل انتظامی گرفته می‌شود.


بابایی با اشاره به اینکه ورود به پارک‌ها، مراتع، تفرجگاه‌ها، باغ‌ها، تردد به سمت هشتجین و کلور و نشستن در مسیر جاده‌ها نیز ممنوع است، اظهارداشت: به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی از تمام مردم شهرستان درخواست می‌شود از تردد به دامن  طبیعت پرهیز کنند.
انتهای پیام/
تفرجگاه‌های خلخال مسدود شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار