مدیر کل ارتباطات شهرداری تبریز خبر داد:

ساخت مستند از تلاش های بی وقفه پاکبانان

1399/01/11 - 13:12 - کد خبر: 17433 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل روابط عمومی شهرداری تبریز از ساخت مستندی از تلاش‌های بی وقفه پاکبانان در جلسه‌ای که در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداري تبريز برگزار شد خبر داد.

به گزارش نصر، سعید حاجی‌زاده مدیر کل روابط عمومی شهرداری تبریز گفت: پاکبانان عاشقانه، خالصانه و با غیرت در میدان مبارزه علیه کرونا ویروس به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و شایسته است که از جان‌گذشتگی‌ این عزیزان به صورت شایسته به تصویر کشیده شود.

حاجی زاده در این جلسه که با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند، معاونین سازمان و نماینده پاکبانان برگزار شد به صحبت‌های خود چنین ادامه داد: در شرایط کنونی که یکی از حساس ترین برهه‌های تاریخ است این پاکبانان هستند که برای سلامت شهر و شهروندان و پا به پای کادرهای درمانی در جنگ بیولوژیکی علیه کرونا با غیرت و تعصب مبارزه می‌کنند و هیچ ادعایی ندارند.

وی افزود : هرچند که نمی‌توان به هیچ گونه این فداکاری و از جان‌گذشتگی را جبران کرد اما در تلاشیم با ساخت این مستند لااقل بتوانیم قدردان گوشه‌ای از ایثارگری‌های پاکبانان خدوم باشیم.

علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداري تبريز نیز در این نشست با بیان اینکه پاکبانان عاشقانه خادم شهر و شهروندان هستند و من هم لذت میبرم که خادم پاکبانان هستم رو به حاجی‌زاده کرد و گفت: از طرف پاکبانان از این اقدام حضرت عالی کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال خواستارم تا توفیق هرچه بیشتر خدمت به این قشر زحمتکش و جان برکف را برای ما عنایت فرماید.
انتهای پیام/
ساخت مستند از تلاش های بی وقفه پاکبانان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار