مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی:

470 واحد مسکونی برای نیازمندان آذربایجان شرقی احداث می شود

1398/03/01 - 12:21 - کد خبر: 1732 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی گفت: امسال 470 واحد مسکونی برای نیازمندان تبریز و شهرستان های استان از سوی این انجمن احداث می شود.

به گزارش نصر، ابراهیم مرادی افزود: علاوه بر این واحدها، هم اکنون 100 واحد مسکونی سهمیه سال های قبل نیز با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان در حال اجرا است.
وی یادآوری کرد: 170 واحد مسکونی سهمیه سال 97 نیز برای تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو توانجو با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال احداث است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی از موافقت و واگذاری زمین برای ساخت مسکن نیازمندان در شهر جدید سهند با مساعدت مدیرعامل شرکت عمران سهند و مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد و گفت: طرح 399 واحدی در قالب مسکن مهر تصویب شده و به زودی عملیات احداث آن با مشارکت خیران شروع می شود.

مرادی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای معرفی اهداف و وظایف انجمن و جذب خیران از اولویت های کاری این انجمن است، اظهار داشت: بر همین اساس کارگروه تخصصی خبرنگاران تشکیل می شود.
وی شناسایی خیران استان و برگزاری جلسات هم اندیشی با خیران برای مشارکت و عضویت افتخاری آن ها، تعامل با دستگاه های ذیربط در امور خیریه از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، انجمن ها و خیریه های فعال در سطح استان و برگزاری همایش خیران را جزو برنامه های این انجمن اعلام کرد.

مرادی افزود: امید است با همفکری اعضای هیات مدیره، حمایت های خیران استان و تلاش پیگیری انجمن طرح های مسکن محرومان عملیاتی شود تا شاهد خانه دار شدن افراد نیازمند باشیم.
انجمن خیرین مسکن ساز استان از سال 1386 به صورت رسمی زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حمایت خیران آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/

470 واحد مسکونی برای نیازمندان آذربایجان شرقی احداث می شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار