مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز خبر داد:

تشدید نظارت بر پسماندهای بیمارستانی تبریز

1399/01/08 - 20:20 - کد خبر: 17281 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: در پی اعمال محدودیت های خاص برای مبارزه با کرونا ویروس سازمان مدیریت پسماند نظارت های خود به بخش پسماندهای بیمارستانی را تشدید می کند.

به گزارش نصر،  علیرضا اصغری  به همراه معاونین و مدیران این مجموعه در بازدیدی که روز جمعه از وضعیت جمع آوری، حمل و دفع پسماند های بیمارستانی وعفونی داشتند گفت:زباله های بیمارستانی جزو آن دسته از پسماندهای ویژه ای هستند که بایستی با تمهیدات خاصی بی خطرسازی و دفع شوند وباتوجه به وضعیت پیش آمده و شیوع بیماری در سطح جامعه این اهمیت چند برابر میشود.
وی ادامه داد:سازمان مدیریت پسماند باتمامی امکانات و تلاش شبانه روزی سعی دارد خطرات ناشی از پسماندهای بیمارستانی را از بین ببرد واین امر مستلزم نظارت هرچه بیشتر ودقیقتر میباشد که خوشبختانه پرسنل سازمان برای تحقق اهداف سازمانی بصورت شبانه روزی اماده بوده و برای این شرایط آموزش دیده اند.
اصغری در اخر از شهروندان خواست تا خانوادهایی که بیمار کرنایی دارند به هیچوجه پسماندهای خود را در باکس های زباله نریزند و باسامانه137 تماس گرفته تا خودروهای ویژه برای تحویل گرفتن پسماندها به درب منزلشان مراجعه کنند تا بتوانیم با اتحاد و دعایت موارد بهداشتی از این بتوانیم کرونا را شکست دهیم و بیشتر از این متضرر نشویم.
انتهای پیام/
تشدید نظارت بر پسماندهای بیمارستانی تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار