نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نیروهای مسلح در تمام بحران‌ها حضور فعال داشته‌اند

1399/01/08 - 16:52 - کد خبر: 17275 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیروهای مسلح همواره در تمامی بحران‌ها برای خدمت به مردم حضور فعال داشته و در این ایام نیز به مقابله با بیماری ویروسی کرونا می‌پردازند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم آغاز عملیات اجرایی رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت در استان، با بیان این‌که امروز اگر دشمن از سپاه عصبی و ناراحت است و می‌ترسد، به خاطر عظمت سپاه است، افزود: امام راحل در جمله "ای کاش من هم یک پاسدار بودم" عظمت پاسداری را نشان دادند.
وی با تجلیل از زحمات نیروهای درمان، شهرداری، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش، بیان کرد: دشمنان دین و قرآن علی‌رغم این‌که می‌بینند ۱۹۰ کشور درگیر کرونا هستند، اما به بهانه کرونا اعتقادات دینی ما را هدف قرار می دهند.
امام جمعه تبریز با انتقاد از رفتار برخی از شهروندان، گفت: بعضی از مردم متاسفانه تذکرات را اصلا رعایت نکردند و در چهارشنبه سوری، شب عید و... توجهی به هشدارها نکردند که نتیجه آن افزایش تعداد مبتلایان بود.
وی از مردم خواست تا حد ممکن در خانه مانده و به تذکرات بهداشتی توجه کنند.
وی به بازدید خود از نقاهتگاه شهید شفیع زاده اشاره کرد و تلاش‌ها و ابتکار فرمانده سپاه عاشورا در انجام اقدامات لازم برای پدافند زیستی را مورد تجلیل قرار داد.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین یاد مدیرعامل فقید آتش نشانی تبریز را گرامی داشته و از تلاش‌های کادر درمان، مدیران شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و استاندار تقدیر کرد.
فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم اظهار کرد: تمام پاسداران و بسیجیان در کنار کادر درمانی همراه و خادم مردم هستند تا این بیماری را ریشه کن کنیم.
سردار عابدین خرّم مقابله با حملات بیولوژیکی دشمن با روحیه جهادی را هدف از این رزمایش اعلام کرد و از به کارگیری همه امکانات و نیروهای سپاه استان در این رزمایش خبر داد.
وی رفع آلودگی‌های زیستی را از اقدامات این رزمایش عنوان کرد و از مردم خواست به تذکرات عمل کنند تا کرونا ریشه کن شود.
به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت ظهر امروز با برگزاری آیینی در محل میدان صبحگاه سپاه عاشورا آذربایجان شرقی آغاز شد.
این عملیات توسط قرارگاه منطقه‌ای عاشورای نیروی زمینی سپاه با اعلام رمز «یا ابا عبدالله الحسین» پیش از ظهر امروز در تبریز و برخی از شهرهای استان آغاز شده و رفع کامل آلودگی‌های زیستی از پهنه استان را دنبال می‌کند.
200 وسیله نقلیه ویژه گندزدایی و ضدعفونی اعم از خودروهای درخش، خودروهای آتش نشانی و موتور سیکلت در رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت در تبریز به کار گرفته شده اند و چهار هزار نفر از بسیجیان در این عملیات حضور فعال دارند.
انتهای پیام/
نیروهای مسلح در تمام بحران‌ها حضور فعال داشته‌اند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار