هادی بدری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز؛

آتش نشانان پشتیبان کادر درمان بیماران کرونایی/ ضد عفونی گسترده شهر و محیط بیمارستان های تبریز با سرعت و حجم بیشتری ادامه می یابد

1399/01/07 - 11:52 - کد خبر: 17227 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: ضد عفونی گسترده شهر و محیط بیمارستان های تبریز با سرعت و حجم بیشتری ادامه می یابد.

به گزارش نصر، همزمان با شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای دستور شهردار تبریز در خصوص اجرای اقدامات عملیاتی ضد عفونی برای پیشگیری از گسترش این بیماری ، عملیات های مختلف ضد عفونی شهری به ویژه در مراکز آسیب پذیر از جمله در محوطه و اطراف وبیمارستان ها انجام می گیرد.

مهندس هادی بدری حامد سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به تداوم لاینقطع اقدامات ضد عفونی شهری توسط سازمان آتش نشانی تبریز بیان داشت:

اقدامات پیشگیرانه در این سازمان به صورت عملیات های ضد عفونی شبانه و روزانه در سطح شهر، معابر، خیابان، بازار، مراکز و محل های پرتردد شهری با ناوگان خودرویی این سازمان انجام گرفته و ادامه این روند ضد عفونی هم اکنون با سرعت و نیروهای عملیاتی بیشتری ادامه می یابد.

سرپرست سازمان آتش نشانی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات آتش نشانان و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان های تبریز بیان داشت : هم اکنون کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا بیماران هستند و آتش نشانان هم با ضد عفونی گسترده شهر و بیمارستان ها نسبت به روزهای گذشته، پشتیبان حفظ سلامتی شهروندان و کادر درمانی هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا آتش نشانان اجرای عملیات ضد عفونی شهری را با سرعت و حجم بیشتری ادامه می دهند که تا حد امکان میزان افراد ابتلاء افراد به بیماری کرونا را بکاهند.
انتهای پیام/
آتش نشانان پشتیبان کادر درمان بیماران کرونایی/ ضد عفونی گسترده شهر و محیط  بیمارستان های تبریز با سرعت و حجم بیشتری ادامه می یابد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار