رئیس شورای هماهنگی بانک های استان؛

مورد فوتی در بین کارمندان بانک های آذربایجان شرقی نداریم / مشتریان نیازهای بانکی خود را مجازی انجام دهند

1399/01/07 - 11:32 - کد خبر: 17225 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره شعب بانک ملی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در بین کارمندان بانک های استان افراد مبتلا به کرونا وجود دارد که وضعیتشان خوب است و بحمدالله فوتی نداریم.

به گزارش نصر، "عادل غلامی" در گفت و‌گو با خبرنگار نصر با اشاره به رد و بدل پول نقد در بانک ها گفت: بانک مرکزی تاکید کرده است رد و بدل پول در بانک ها به حداقل برسد و بیشتر از طریق مجازی مردم کار های بانکی خود را انجام دهند و اگر مشتریان در این بازه زمانی چک داشته باشند می توانند با مراجعه به شعب پول نقد خود را به حساب واریز نمایند و از این بابت هیچ مشکلی در بانک های استان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: رد و بدل نکردن پول نقد فقط به خاطر  سلامتی مردم است، تاکید ما بر این است که تمام مشتریان سعی کنند مبادلات خود را فقط از طریق دستگاه های pos انجام دهند و در این راستا در ستاد مبارزه با کرونا به عنوان مثال همه نانوایی ها ملزم به نصب دستگاه pos  شده اند تا پول فقط از طریق دستگاه های کارت خوان واریز شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان افزود: تصمیماتی که برای تعطیلی بانک ها در سایر استان ها اتخاذ شده، تابع سیاست های بالادستی در ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور است، استان هایی که بانک هایشان تعطیل اعلام شده است، استان های پرخطر محسوب می شوند و این تعطیلی به معنی تعطیلی همه بانک ها نیست بلکه فعالیت بانک ها با حداقل کارمندان صورت می گیرد یا شعب مرکزی مثل روز های عادی باز است، در استان ما شرایط پرخطر نیست و طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا بانک ها با حداقل کادر فعالیت می کنند، کارمندانی هم که بیماری یا شرایط خاصی دارند مرخصی داده شده است.

وی ادامه داد: بعد از وزارت بهداشت سیستم بانکی بیشترین تلفات را دارد و در بین کارمندان بانک های استان افراد مبتلا به کرونا وجود دارد که وضعیتشان خوب است و بحمدالله فوتی نداریم.

غلامی در پایان توصیه کرد: مردم عزیز سعی کنند کارهای بانکی خود را بصورت مجازی و از طریق برنامه های مشخص شده از طرف بانک انجام دهند.

انتهای پیام/
مورد فوتی در بین کارمندان بانک های آذربایجان شرقی نداریم / مشتریان نیازهای بانکی خود را مجازی انجام دهند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار