فرمانده انتظامی استان اردبیل؛

سارق طلاهای میلیاردی در بیله‌سوار دستگیر شد

1399/01/06 - 15:30 - کد خبر: 17196 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلا به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منزلی مسکونی در بیله‌سوار کرده بود، خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سردار هوشنگ حسینی امروز اظهارداشت: بدنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی بیله‌سوار و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر سرقت طلا از منزل مسکونی‌اش طی چند مرحله، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منزل مسکونی اعتراف کرد.

سردار حسینی به شهروندان توصیه کرد با هوشیاری لازم و رعایت نکات ایمنی و هشدار های پلیسی از اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس خودداری و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل‌های مقاوم و استاندارد خانه‌های خود را از نفوذ سارقان ایمن کنند.
انتهای پیام/
سارق طلاهای میلیاردی در بیله‌سوار دستگیر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار