رییس اتحادیه قنادان شهرستان ارومیه؛

قنادی‌های ارومیه تعطیل شدند

1399/01/06 - 10:00 - کد خبر: 17163 نسخه چاپی

نصر: رییس اتحادیه قنادان شهرستان ارومیه گفت برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به واحدهای شیرینی‌پزی و شیرینی‌فروشی تحت پوشش این نهاد ابلاغ شده که واحدهای خود را تعطیل کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، عباس نوبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: این اتحادیه در ابلاغیه خود به تعدادی از شیرینی‌سراها به صورت چرخشی اجازه داده که تا ۱۵ فروردین و زمان اتمام این طرح فعالیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: این فعالیت به صورت دوره‌ای بود و برای جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان، روزانه سه باب قنادی در سطح شهر ارومیه فعال خواهد بود.

بنا به این گزارش، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

تاکنون حدود ۵۰۰ نفر در آذربایجان غربی به این بیماری مبتلا شده و ۴۰ نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.
انتهای پیام/
قنادی‌های ارومیه تعطیل شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار