مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز :

خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند 137 را به خاطر بسپارند

1399/01/05 - 20:09 - کد خبر: 17149 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز تاکید کرد : خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند برای جمع آوری جداگانه پسماندهایشان با خودروهای ویژه با سامانه 137 تماس بگیرند.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری گفت : طی انتشار خبر رهاسازي پسماندهای بیمارستانی در جاده اسپیران توسط خبرگزاری‌ها عوامل سازمان مدیریت پسماند بلافاصله اقدام به جمع آوری این پسماندها کردند و بعد از پیگیری های انجام شده مشخص شد پسماندهای رها شده در جاده اسپیران متعلق به یک خانواده دارای بیمار کرونایی بود که ایشان به خاطر عدم اطلاع از جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی به صورت مجزا توسط عوامل سازمان مرتکب چنین اشتباهی شده بودند.
او افزود : نیروهای سازمان مدیریت پسماند بلافاصله پس از مطلع شدن از ماجرا به محل اعزام شدند و منطقه را به طور کامل و دقیق پاکسازی، ضدعفونی و سمپاشی کردند.
وی با بیان اینکه تمامی عوامل سازمان مدیریت پسماند به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند، یکبار دیگر یاد آوری کرد : تمامی خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند با 137 تماس بگیرند تا زباله‌هایشان به صورت جداگانه با خودروهای ویژه جمع آوری شود.
اصغری در آخر خاطر نشان کرد : از تمامی خبرگزاری‌ها، جراید و پایگاه‌های خبری به خاطر انتشار اخبار شهر، انعکاس مشکلات موجود و تنویر افکار عمومی تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال برایشان توفیق روزافزون خواستارم.
انتهای پیام/
خانواده‌هایی که بیمار کرونایی دارند 137 را به خاطر بسپارند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار