معاون استاندار؛

نقاهتگاه پذیرش بیماران کرونا در مراغه تجهیز شد

1399/01/04 - 17:10 - کد خبر: 17087 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه از تجهیز نقاهتگاه پذیرش بیماران کرونایی به منظور گذراندن دوران نقاهت این بیماران خبر داد و گفت: ۱۲۰ تخت در این نقاهتگاه تجهیز شده و با همکاری دانشکده علوم پزشکی مراغه در اختیار قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا و بهداری پادگان امام رضا (ع) قرار گرفته است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حمید شکری امروز در بازدید از این نقاهتگاه به خبرنگار اظهار داشت: تجهیز نقاهتگاه با مشارکت دانشکده علوم پزشکی مراغه و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی انجام شده است.

وی به اختصاص۱۲۰ تخت برای بیماران کرونایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم با رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن زنجیره شیوع بیماری کرونا ویروس را قطع کرده و نیازی به افزایش تخت بیمارستانی و استفاده از نقاهتگاه نباشد.

شکری به استقرار اکیپ های ضدعفونی در معابر ورودی و خروجی شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، نیروهای ارتش در کنار ایستگاه پایش، ماشین های ورودی و خروجی شهرستان را ضدعفونی می کنند.

وی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان پای کار بوده و در تلاش برای رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی در شهرستان هستند.

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این بازدید به خبرنگار گفت: قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا از ۲۵ اسفندماه سال گذشته،  ضدعفونی ماشین های ورودی و خروجی شهرستان را انجام می دهد.

امیر صادق نوری گفت: همچنین تانکر ۶ هزار لیتری در اختیار ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان جهت ضدعفونی قرار گرفته است.

وی گفت: در پنج منطقه شهرستان اکیپ های پایش و غربالگری ارتش جمهوری اسلامی استقرار یافته و در هر یک از مناطق روزانه ۳۶۰ نفر غربالگری می شوند.
 

تاکنون ۷۹ نفر در مراغه به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۶ نفر فوت شده اند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/
نقاهتگاه پذیرش بیماران کرونا در مراغه تجهیز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار