بیگی در گفتگو با نصر تاکید کرد:

رئیس جمهور باید فورا شورای عالی مدیریت بحران را تشکیل دهد/ رئیس جمهور از اجرای قانون طفره می رود

1399/01/04 - 14:50 - کد خبر: 17077 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با انتقاد از تصمیمات جزیره ای در مدیریت بحران شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: رئیس جمهور باید فورا شورای عالی مدیریت بحران را تشکیل دهد.

به گزارش نصر، احمد علیرضا بیگی دقایقی پیش با انتقاد از دولت در مدیریت جزیره ای بحران کرونا ویروس بر ضرورت مدیریت یکپارچه، فرابخشی و سراسری بحران کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: رییس جمهور از اجرای قانون در این خصوص طفره می رود و این قانون گریزی بازی با جان مردم است.

وی تاکید کرد: شورای عالی مدیریت بحران که قانون آن ۶ ماه اخیر تصویب و ابلاغ شده است با  حضور همه دستگاه های موثر در مدیریت بحران تشکیل می شود و در این صورت مدیریت بحران به صورت یکپارچه انجام و از انجام کارهای موازی و جزیره ای جلوگیری به عمل می آید.

بیگی درباره عدم قرنطینه مراکز اصلی شیوع کرونا نیز گفت: متاسفانه دوستان دولت به قرنطینه جغرافیایی اعتقادی ندارند و به قرنطینه خانگی افراد تاکید می کنند، در حالی که با عدم جلوگیری از مسافرت بخشی از افراد جامعه، قرنطینه خانگی هم تاثیر کافی در قطع زنجیره انتقال ویروس را نخواهد داشت.

وی ادامه داد: رییس جمهور با عدم اجرای قانون، خود راسا به جای همه اعضای شورای عالی مدیریت بحران تصمیم گیری می کند و نتیجه این رویکرد شیوع بیشتر ویروس کرونا شده است.

بیگی در پایان تصریح کرد: من این موارد را در نامه ای به رییس جمهور تاکید کرده ام و رییس مجلس هم باید اجرای قانون را به رییس جمهور متذکر شود.
انتهای پیام/
رئیس جمهور باید فورا شورای عالی مدیریت بحران را تشکیل دهد/ رئیس جمهور از اجرای قانون طفره می رود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار