مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز :

 نشست مشترک مدیران عامل سازمان‌های مدیریت پسماند مراکز استان‌ها

1399/01/02 - 14:43 - کد خبر: 16973 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز گفت: در روزهای گذشته نشست مشترک مدیران عامل سازمان‌ های مدیریت پسماند مراکز استان‌ها از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت تا به جمع بندی جامعی جهت مقابله با کروناویروس برسیم.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری اظهار کرد: در این نشست پس از بررسی ها و هم فکری های زیاد شیوه نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در حوزه مدیریت پسماند تهیه و تنظیم شده و از طریق وزارت کشور به کلیه شهرداری‌ها ابلاغ گردید.

وی افزود: در این شیوه نامه تمامی شهرداری ها و سازمان‌های مدیریت پسماند موظف به گندزدایی، ضد عفونی و شستشوی روزانه مخازن زباله‌های سطح شهر، ماشین آلات و وسایل انتقال زباله، سیستم های تفکیک و پردازش، ماشین آلات دفع پسماند و مراکز دفن زباله ها شدند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداري تبريز به تدابیر اتخاذ شده در مورد پسماندهای بیمارستانی اشاره کرد و گفت: محیط ها، مخازن اطراف مراکز اورژانس، مراکز ایزوله و بیمارستان‌های قرنطینه و واحدهای تفکیک که دارای عملیات مخاطره آمیز به آلودگی ویروسی هستند شناسایی و به صورت روزانه پس از رفع آلودگی و گندزدایی این محیط‌ها و مخازن، پسماندهای دفعی این واحدها بعد از عادی سازی توسط ماشین آلات ویژه در مراکز دفن پسماندهای بیمارستانی (دفن در محل ایزوله به همراه آهک) دفن گردد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/
 نشست مشترک مدیران عامل سازمان‌های مدیریت پسماند مراکز استان‌ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار