مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

استقرار بستر الکترونیکی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به مردم در آذربایجان شرقی

1398/12/28 - 13:00 - کد خبر: 16904 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، از تقویت بستر الکترونیکی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری اداره کل با هدف استقرار دولت الکترونیک در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، میراحدحسینی در جلسه شورای معاونین اداره کل با اشاره به اقدامات این اداره کل و فراهم نمودن امکانات نرم افزاری و تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی برای ارائه خدمات غیر حضوری به مردم اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در تقویت بستر الکترونیکی و نرم افزار بی‌نظیر است و این اقدام در راستای استقرار دولت الکترونیک و ارتقای سطح خدمات غیرحضوری اداره کل برنامه‌ریزی و اجرا می گردد که با اجرای این طرح گام مهمی در حوزه‌های مختلف خدمت رسان این صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سال جاری سالی سخت و طاقت فرسا برای مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی بود که علی رغم محدودیت ها و نارسایی‌ها در تامین امکانات لازم شاهد موفقیت پیشرفت و رشد چشمگیری مجموعه اداره کل بودیم که این نشان از برنامه ریزی خوب و عملکرد شایسته مجموعه کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عرصه خدمت رسانی بودیم.

حسینی ادامه داد: باید همیشه به دنبال عالی بودن باشیم و در راه پیشرفت مسیر را هموار و به همدیگر کمک کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در بخش دیگری با اشاره به ۱۰ نکته اخلاقی که منجر به موفقیت می گردد بیان کرد برای هم بهترین ها را بخواهید، قابل اعتماد باشید با ادب و احترام رفتار کنید مسئولیت پذیر باشید، شفاف باشید.

وی در ادامه با اشاره به نکات اخلاقی برای پیشرفت خدمات تصریح کرد: کار شایسته توانایی فرد را برای انجام کار درست بالا می‌برد و دانش، مهارت و رفتارهای اجتماعی و سازمانی از مولفه‌های کار شایسته محسوب می‌شود.

حسینی در تشریح خصوصیات اخلاقی مدیران موفق افزود: اخلاق‌مداری و عمل بر مبنای قوانین و مقررات ما را به سمت پیشرفت هدایت می‌کند همچنین امانتداری و پایبندی به اصول و حفظ اسرار از نشانه های پیشرفت به شمار می رود.

حسینی نیل به این نکات را الگوی خوب برای خود و دیگران عنوان کرد و افزود: باید برای یک مدیریت خوب در کشور برای شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عمل گرا باشیم تا به موفقیت و پیشرفت نایل شویم.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد با تلاش هر چه بیشتر بتوانیم به آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف و برنامه های راهبردی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نائل شویم.
انتهای پیام/
استقرار بستر الکترونیکی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به مردم در آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار