رئیس اتاق بازرگانی تبریز؛

مطالبه تمام انتظارات از دولت اشتباه است

1398/12/28 - 12:05 - کد خبر: 16893 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: مطالبه تمام انتظارات از دولت اشتباه است.

به گزارش نصر، یونس ژائله در  دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی  افزود: پیش بینی چنین شرایطی از ماه ها قبل در خصوص تهیه مایحتاج و نیازهای اولیه اقشار کم در آمد و خانواده های آنان وجود داشت.

رئیس اتاق تبریز گفت: این طرز فکر که تمام انتظارات خود را از دولت مطالبه کنیم اشتباه است  و ما باید در این روزهای سخت در کنار مردم به خصوص آقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: مسئولان نظام و دولتمردان کشور نیز می بایست نگاه دلسوزانه به موضوعات و مشکلات مردم داشته باشند تا با توکل به خدا بتوانیم شرایط پیش رو را نیز با موفقیت سپری کنیم.

این گزارش حاکی است؛  عباس پورحسن مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز از تلاش های صنعتگر نامی کشور در مواجه با ویروس کرونا تجلیل کرد.

وی نسبت به همکاری با سازمان ها و ارگان های مسئول در مواجه با ویروس کرونا در خصوص تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک و عرضه رایگان آن به مردم استان قدردانی خود و جمیع مسئولان ارشد استان را اعلام کرد.

پور حسن به آمار جامعه ایثارگران، خانواده های شهدا و آزادگان در استان اشاره نموده و با تاکید بر اینکه در این شرایط سخت می بایست در کنار این عزیزان و خانواده های آنان نیز باشیم.
انتهای پیام/
مطالبه تمام انتظارات  از دولت اشتباه است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار