خبر/

ابتکار هنک‌کنگ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا: "دستبند الکترونیک"

1398/12/28 - 13:09 - کد خبر: 16891 نسخه چاپی

نصر: دولت محلی هنگ کنگ به رغم مجاورت با چین و مراودات گسترده با این کشور تاکنون در کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موفق عمل کرده است. دولت محلی هنگ‌کنگ به مسافران ورودی به این کشور دستبند الکترونیک می‌زند و آنها را به مدت دو هفته در قرنطینه نگه می‌دارد.

به گزارش نصر به نقل از عصرایران، دولت محلی هنگ کنگ اعلام کرده به همه مسافران ورودی به این کشور یک دستبند الکترونیک می‌زند تا در دوران 2 هفته‌ای قرنطینه تردد آنها را کنترل کند.

این دستبند به یک اپلیکیشن متصل است و خروج فرد را از مکان قرنطینه به مرکز کنترل  گزارش می‌کند.

 دولت هنگ‌کنگ همه افراد ورودی به این شبه‌جزیره را تا 2 هفته در قرنطینه نگه می‌دارد تا  از عدم ابتلا آنها به کرونا ویروس اطمینان یابد. در طی این مدت قرنطینه، افراد ورودی به هیچ وجه مجاز به تماس با دیگران و خروج از مکان قرنطینه نیستند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که بنا به اعلام مقامات هنگ کنگ از 57 مورد مثبت کرونا ویروس در این منطقه، 50 نفر آنها از مسافران هنگ کنگی و غیرهنگ‌کنگی وارد شده از خارج بوده‌اند.

 دولت محلی هنگ کنگ به رغم مجاورت با چین و مراودات گسترده با این کشور تاکنون در کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موفق عمل کرده و آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه خودمختار چین از دهها نفر فراتر نرفته است.
انتهای پیام/
ابتکار هنک‌کنگ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا: خبرگزاری عصرایران


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار