استاندار اردبیل؛

کارمندان فعال در مهار کرونا امتیاز ویژه می‌گیرند

1398/12/28 - 09:50 - کد خبر: 16867 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: استانداری برای آن دسته از کارمندانی که در زمان مهار بیماری کرونا کمک کار دانشگاه علوم پزشکی استان باشند، امتیازات ویژه‌ای در نظر خواهد گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در راستای ریشه‌کنی بیماری کرونا تمامی دستگاه‌های دولتی استان موظف به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل می‌باشند.

وی شیب آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان را صعودی دانست و گفت: ظرفیت تمامی مراکز درمانی منطقه پر شده است.

وی گفت: شهرستان مشگین‌شهر با بیش از ۷۰ بیمار بستری و حدود ۵۰ بیمار کرونایی قطعی وضعیت مناسبی ندارد و به همین منظور شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در جذب و بکارگیری نیروی درمانی موردنیاز هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

وی افزود: بزودی چهار پزشک از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کادر درمانی مشگین‌شهر اضافه خواهد شد.

 بهنامجو تشریح‌کرد: در روزهای اخیر و با تدبیر فرماندار مشگین‌شهر اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده و از سرعت این بیماری کاسته شده بود که متاسفانه با شروع بکار بازار مجدد امکان افزایش بیماران کرونایی در این منطقه دور از انتظار نیست.

استاندار اردبیل همچنین گفت: بطور یقین شلوغی بازار در مناطق مختلف استان منجر به شلوغی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان خواهد شد.

وی با اظهار تاسف از آمار بسیار بالای فوتی‌های ناشی از مصرف الکل در استان از مردم خواست با رعایت موارد ایمنی در آستانه سال نو زمینه اشغال تخت‌های بیمارستانی در مناطق مختلف استان را فراهم نکنند.

وی از مردم خواست در ایام عید با پرهیز از دید و بازدید در قطع زنجیره انتقال این بیماری سهیم باشند.
انتهای پیام/
کارمندان فعال در مهار کرونا امتیاز ویژه می‌گیرند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار