سرپرست جمعیت هلال احمر استان؛

۱۱۴ هزار نفر در مبادی ورودی آذربایجان‌شرقی تب سنجی شدند

1398/12/27 - 17:35 - کد خبر: 16851 نسخه چاپی

نصر: سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: تیم‌های امدادی این جمعیت طی ۱۰ روز اخیر در مبادی ورودی استان تعداد ۱۱۴ هزار نفر را تب سنجی کرده‌اند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، هادی موسوی امروز در جمع خبرنگاران از استقرار تیم های تب سنجی جمعیت هلال احمر در ۱۷ نقطه ورودی آذربایجان شرقی خبر داد که در ۱۱ شهرستان اقدام به غربالگری مسافران می کنند.

وی افزود: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر هلال احمر از ۱۷ اسفند تاکنون با برپایی تعداد ۳۲ پست غربالگری اقدام به تب سنجی مسافران و سرنشینان  ۴۲ هزار ۴۱۴ دستگاه خودروی ورودی به آذربایجان شرقی کرده اند.

موسوی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۹ نفر برای انجام آزمایش و اقدامات بعدی به نمایندگان بهداشت و درمان مستقر در پست ها معرفی شدند.

وی گفت: علاوه بر تب سنجی ویروس کرونا در مبادی ورودی آذربایجان شرقی، در شهرها نیز تیم های هلال احمر با ستاد مقابله با کرونای هر شهر در امر ضدعفونی و گندزدایی معابر، کوچه ها و خیابان ها و اماکن عمومی همکاری تنگاتنگ دارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اظهار داشت: در این طرح تعداد ۳۲۵ تن نجاتگر استان به همراه ۱۳۸ نفر از پرسنل ایفای نقش دارند.

بنا به این گزارش، سیر صعودی ابتلا به کرونا در آذربایجان‌ شرقی همچنان ادامه دارد و شمار مبتلایان به این ویروس در استان به ۴۸۷ نفر و آمار فوتی ها به ۳۹ نفر رسیده است.
انتهای پیام/
۱۱۴ هزار نفر در مبادی ورودی آذربایجان‌شرقی تب سنجی شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  رضا   4 سالها پیش  

همش الکیه. من دیروز از تهران اومدم تبریز. اصلا قرنطینه و تب سنجی و اکیپ و... نبود.
پژوهشیار