فرماندار هشترود؛

خودروهای غیر بومی در هشترود اعمال قانون می‌شوند

1398/12/27 - 12:15 - کد خبر: 16808 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود از اعمال قانون در خصوص خودروهای غیربومی (پلاک غیر آذربایجان شرقی) که به هشدارهای قبلی توجه نداشته و به هشترود سفر کرده‌اند، خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، امین امینیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه، بیمارستان امام حسین(ع) با دو بخش جداگانه و 48 تخت مجهز آماده ارائه خدمات به افراد مشکوک است.

وی افزود: از لحاظ تامین اقلام بهداشتی در سطح شهرستان، مشکلی نداریم و تمامی اقلام مورد نیاز از جمله مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کم فروشی و گرانفروشی مواد بهداشتی در داروخانه‌ها، برای افراد متخلف در این خصوص پرونده تشکیل شده و بعد از آن به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

امینیان اضافه کرد: ضد عفونی تمامی مناطق شهری و روستایی با همکاری سپاه، بسیج مردمی، نیروی انتظامی، هلال احمر و تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار قرار گرفته و گندزدایی در این منطقه تا برطرف شدن کامل این بیماری ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: تعطیل کردن صنوف غیر ضروری در هشترود برای پیشگیری از شیوع کرونا واجب و لازم الاجراست و دستوراتی در این خصوص به اداره صمت شهرستان، صادر شده است.

وی گفت: هشترود یکی از شهرستان‌هایی است که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند اما خوشبختانه به خاطر نداشتن تلفات جانی حاصل از این بیماری، وضعیت شهرستان زرد بوده و به نارنجی و قرمز نرسیده است.

فرماندار هشترود در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دگرگونی در شهر به همت شهردار شروع شده و نیازمند حمایت همه جانبه شهروندان است.

وی یادآور شد: با افزایش اراضی کشاورزی هشترود از 60 هزار هکتار به 100 هزار هکتار و تولید محصولات چند عملکردی، شاهد تحولی بزرگ در بخش کشاورزی بوده‌ایم، از این رو می‌توانیم به فکر درآمد پایدار برای منطقه باشیم.

وی در خصوص بخش صنعت نیز از تلاش شبانه روزی مس سهند آذران خبر داد و گفت: با تکمیل چهار فاز از این پروژه بزرگ، شاهد استخراج سالانه دو هزار و 200 تن مس با خلوص 25 درصد خواهیم بود.

امینیان از تبدیل قلعه ذهاک، بقعه بایزید بسطامی و جاده سلامت به کمپ‌های گردشگری هشترود، در سال آینده خبر داد و افزود: طرح احداث نیروگاه خورشیدی و نیروگاه بادی با حمایت بنیاد مستضعفان کل کشور، در مرحله مطالعه قرار دارد.
انتهای پیام/
خودروهای غیر بومی در هشترود اعمال قانون می‌شوند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار