در پی شیوع کرونا ویروس/

برخی کلاس‎های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان‎ شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود

1398/12/27 - 12:16 - کد خبر: 16804 نسخه چاپی

نصر: معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، دوره‎های آموزشی زبان انگلیسی و برخی از دوره‌های آموزشی دیگر که امکان برگزاری دارند، به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‎شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، اکبر اسمعیلی با اشاره به این‌که یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند، اظهار کرد: در کلاس‎های آنلاین جهاددانشگاهی آذربایجان‎شرقی علاوه بر امکان ضبط کلاس‎ها و مشاهده مجدد، امکان استفاده از نقطه نظرات خانواده‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: کلاس‎های آموزشی آنلاین طبق برنامه‎ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران و مدرسان هرسطح از اوایل اسفند ماه در تمامی مراکز جهاددانشگاهی استان با نظارت مستقیم کارشناسان آموزش شروع شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‎شرقی، وی ادامه داد: آموزش مجازی برای فراگیران جهاددانشگاهی به صورت کاملاً رایگان بوده و برگزاری مجدد کلاس‎های حضوری مراکز آموزشی و دوره‎های تخصصی کوتاه‎مدت جهاد‎دانشگاهی تابع شرایط کشور و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود که امیدواریم با بهبود شرایط موجود، کلاس‎های حضوری مجدداً برپا شود.
انتهای پیام/
برخی کلاس‎های آموزشی جهاددانشگاهی آذربایجان‎ شرقی به صورت مجازی برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار