رییس تربیت بدنی ارتش؛

باید در قبال سلامتی خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم

1398/12/27 - 11:15 - کد خبر: 16794 نسخه چاپی

نصر: رییس تربیت بدنی ارتش گفت: از مردم عزیز کشورم می‌خواهم با احساس مسئولیت در قبال سلامتی خود و دیگران نکات بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر از این بحران خارج شویم.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» امروز در گفت وگویی با اشاره به کمپین‌ «سهم من در بحران کرونا» که راه‌اندازی شده، اظهار داشت: به عنوان یک شهروند از مسوولان بویژه رسانه‌ها و تلویزیون که در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا اطلاع‌رسانی می‎‌کنند قدردانی می‌کنم.

به عنوان یک فرد نظامی و بنا بر دستور فرمانده ارتش جلساتی به صورت مستمر در ارتش تشکیل می‌شود و در حال انجام اقدامات پیشگیرانه برای حل این معضل هستیم.  

وی افزود: من به عنوان یک شهروند ایرانی، اصول بهداشتی را رعایت می‌کنم، حتی اکنون که در حال مصاحبه هستم ماسک بر صورت دارم. دست و صورت‌هایم را به صورت مرتب می‌شویم و وقتی به منزل می‌رسم لباس‌هایم را نیز می‌شویم.

این موارد نکاتی است که از طریق رسانه‌ها تکرار می‌شود و از مردم خواستارم با احساس مسئولیت در قبال سلامتی خود و دیگران این نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رییس تربیت بدنی ارتش گفت: گرچه من زیاد مسافرت نمی‌روم و همواره امیدم به مسافرت‌های عید بود، اما امسال سفر را لغو کرده‌ام. بنا بر توصیه پزشکان بهترین راه حل برای مبارزه با ویروس کرونا ماندن در خانه است.

ما امسال حتی به دیدن والدین و خواهر و برادر خود نمی‌رویم تا خدای ناکرده سبب شیوع بیماری نشویم.

در منزل هم می‌توان در این مدت سرگرمی‌هایی را ایجاد کرد. از مردم ایران خواهش می‌کنم که بیرون از خانه نروند و عید دیدنی هم نداشته باشند تا زودتر بر این بیماری فایق آییم. البته با ورزش کردن می‌توانیم بدن را در برابر این بیماری مقاوم کنیم.
انتهای پیام/
باید در قبال سلامتی خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار