مدیرعامل شیرین عسل خبر داد؛

تولید روزانه 4 هزار لیتر الکل و 10 هزار ماسک در شرکت شیرین عسل

1398/12/27 - 00:47 - کد خبر: 16769 نسخه چاپی

نصر، مدیرعامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل گفت: تا اشباع کامل بازار و شکست کامل ویروس کرونا به تولید الکل، ماسک و ژل ضدعفونی کننده ادامه خواهیم داد.

به گزارش نصر، "یونس ژائله" در نشستی با حضور خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط بحران ویروس کرونا و دفاع بیولوژیکی قرار داریم اکثر درآمد کسبه ها به صفر رسیده است.

وی عنوان کرد: در شرایط بحرانی حاضر بر خود وظیفه دانستیم تا تمامی کارخانجات کنسانتره را به تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده تغییر دهیم که روزانه 4 هزار لیتر الکل، بیش از 150 هزار ژل ضد عفونی کننده و 10 هزار ماسک تولید کنیم.

ژائله اذعان کرد: تمامی توانمان را اکنون بر روی تولید الکل اتانول متمرکز کرده ایم تا بتوانیم علاوه بر الکل، ژل ضد عفونی کننده و ماسک مورد نیاز استان را تولید کنیم.

وی تصریح کرد: تا اشباع کامل بازار و شکست کامل ویروس کرونا به تولید الکل، ماسک و ژل ضدعفونی کننده ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل صنایع غذایی شیرین عسل اظهار کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم، توزیع 46 هزار کیلوگرم برنج و 4 هزار کیلوگرم گوشت تازه برای مستمندان توزیع خواهد شد.

ژائله افزود: جا دارد از اتاق ایران که 5 میلیارد ریال بابت خرید الکل کمک نموده اند تقدیر و تشکر نماییم و همچنان منتظر کمک های صاحبان سرمایه در این برحه حساس هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: از مدیریت استان انتظار می رود ارزاق عمومی را تامین و کالای اساسی در استان وجود داشته باشد.

ژائله در پاسخ به وضعیت بهداشتی کارخانجات تولید صنایع غذایی در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: کارخانجات مواد غذایی که دارای استاندارد های جهانی هستند، سیستم های کنترل ایزو و بهداشتی در بالاترین سطح خود قرار دارد و امکان ندارد کسی با لباس شخصی وارد خط تولید شود، لباس مخصوص، کلاه و روکش کفش از جمله مواردی است که در این کارخانجات باید رعایت شود، همچنین محیط هایی که در تماس مستقیم قرار دارند بصورت روزانه و مستمرضدعفونی می شوند.

انتهای پیام/
تولید روزانه 4 هزار لیتر الکل و 10 هزار ماسک در شرکت شیرین عسل محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار