استاندار اردبیل؛

اطلاعات آماری مربوط به مبتلایان کرونا در اردبیل احصا می‌شود

1398/12/26 - 13:15 - کد خبر: 16726 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: اطلاعات آماری مبتلایان کرونا مربوط به چگونگی ابتلا به این بیماری در اردبیل احصا می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو عنوان کرد: به منظور استخراج اطلاعات آماری برای مقابله با بیماری کرونا، پرسش نامه‌های مربوط به چگونگی ابتلای به ویروس کرونا به همت جهاد دانشگاهی اردبیل تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه شیوه‌های کنترل و مقابله با این بیماری در استان با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی به صورت علمی و عملی انجام می‌گیرد، افزود: دوران قرنطینه و پس از بهبودی مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه بسیاری از بهبود یافتگان خود ناقل ویروس هستند در حالی که دوره ابتلاء را پشت سر گذاشته‌اند.

استاندار اردبیل یادآور شد: اطلاعات احصا شده در این طرح در خصوص علت ابتلاء و نحوه قرنطینه و نیز قشرهایی که بیشترین مبتلایان را به خود اختصاص داده، ما را در کنترل بیشتر و درمان کامل بیماران کرونایی یاری خواهد کرد.

بهنام جو با اشاره به پیگیری‌های انجام یافته در خصوص تأمین اعتبار و نیز داروی مورد نیاز برای مبتلایان به ویروس کرونا از تأمین بخشی از نیاز استان به این داروها از کشورهای دیگر خبر داد.

وی گفت: اقدامات خوب دیگری هم در حال به ثمر نشستن است که در روزهای آتی اطلاع رسانی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان بر استفاده از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی در افزایش آگاهی‌های عمومی و نحوه پیشگیری صحیح از ابتلای به بیماری کرونا و در حین حال ایجاد فضای آرامش بخشی به خانواده‌ها تاکید و از فعالان اجتماعی و رسانه‌ای در این خصوص قدردانی کرد.
انتهای پیام/
اطلاعات آماری مربوط به مبتلایان کرونا در اردبیل احصا می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار