فرماندار ابهر؛

نقاهتگاه ۶۵۰ تختی ابهر تا پایان هفته تجهیز می‌شود

1398/12/26 - 10:30 - کد خبر: 16696 نسخه چاپی

نصر: فرماندار ابهر گفت: نقاهتگاه‌های شهرستان ابهر برای بیماران کرونایی بهبود یافته با ظرفیت ۶۵۰ تخت تا پایان هفته جاری آماده و تجهیز خواهند شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، وجیه الله نوروزی شامگاه دیشب در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان ابهر افرود: تاکنون ۶۷ نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های ابهر بستری شده اند که از این تعداد ۴۲ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند و ۲۵ بیمار تحت درمان هستند.

وی با تاکید براینکه در شرایط فعلی مدیریت بحران باید به طور قوی اقدام و عمل کند، تصریح کرد: مرخصی همه مدیران شهرستان ابهر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فرماندار ابهر تاکید کرد: به منظور قطع زنجیره عفونت و انتقال بیماری کرونا و کاهش اجتماعات مردمی و حفظ سلامت مردم تمامی صنف های غیرضروری به سرعت تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به لزوم همکاری مردم در اجرای توصیه‌های مسؤولان بهداشت و درمان مبنی بر ماندن در خانه، اظهار داشت: پذیرش مسافر تا اطلاع بعدی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان ابهر ممنوع است.

نوروزی بیان کرد: مطب و درمانگاه‌های خصوصی برای خدمت رسانی به مردم در این روزها دایر خواهند بود.

این مسؤول عنوان کرد: صنایع و واحدهای تولیدی به جز واحدهای صنعتی تولیدکننده مواد شوینده و ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش نیز تعطیل خواهند شد. 

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: تولیدات گوشت و مواد پروتئینی، کشتارگاه‌ها، نانوایی‌ها و فروشگاه های موادغذایی که مایحتاج روزمره مردم را تامین  می کنند اجازه فعالیت دارند.

وی در پایان از مردم خواست، باتوجه به اینکه خانه امن ترین مکان برای حفظ سلامت خانواده و جامعه در این بحران است، از عموم مردم می خواهیم فقط برای تهیه مایحتاج ضروری زندگی که بیشتر تهیه خواربار است از منزل خارج شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۲۰۱ نفر رسیده است که از این ۱۳ نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.
انتهای پیام/
نقاهتگاه ۶۵۰ تختی ابهر تا پایان هفته تجهیز می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار