در پی شیوع ویروس کرونا؛

سپاه عاشورا نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی راه‌اندازی کرد

1398/12/25 - 17:15 - کد خبر: 16676 نسخه چاپی

نصر: سپاه عاشورا در محل بیمارستان شهید محلاتی تبریز نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا راه اندازی و تجهیز کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رییس بیمارستان شهید محلاتی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نقاهتگاه توسط نیروی زمینی سپاه ایجاد شده است، تعداد تخت های اختصاصی آن را 150 مورد اعلام و اضافه کرد: این اقدام در راستای منویات رهبر انقلاب در خصوص برپایی قرارگاه ها و نقاهتگاه های بهداشتی و درمانی برای امداد و پیشگیری و درمان ویروس کرونا برای بیماران کرونایی راه اندازی شد.

وحید حسینی اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر ایجاد نقاهتگاه ١٥٠ تختی، با کلیه امکانات درمانی مجهز به تجهیزات پزشکی اعم از تخت های تک نفره مجهز و کپسول های اکسیژن و دستگاه های ونتیلاتور تنفسی جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا آمادگی کامل دارد.

وی افزود: بیمارستان شهید محلاتی تبریز با راه اندازی چادر بخش پذیرش اورژانسی به منظور پذیرش مراجعین مبتلا به ویروس کرونا با دو دستگاه آمبولانس مجهز به دستگاه های پزشکی جهت حمل و نقل بیماران پس از ترخیص از بیمارستان در مواقع ضروری جهت سپری کردن دوران نقاهت شان در نظر گرفته است.

بنا به این گزارش، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز با درجه یک عالی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1369 تاسیس شد و هم اکنون با ۹۶ تخت مصوب سپاه و ۲۲۰ تخت مصوب علوم پزشکی در حال فعالیت است.

تاکنون در آذربایجان شرقی ۳۷۴ نفر مبتلای قطعی به کرونا شناسایی شده و ۲۹ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.
انتهای پیام/
سپاه عاشورا نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی راه‌اندازی کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار