مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل؛

سامانه رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری در اردبیل راه‌اندازی شد

1398/12/25 - 14:45 - کد خبر: 16661 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سامانه تیکت جهت رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان راه‌اندازی شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، نادر فلاحی امروز اظهارداشت: این سامانه برای متقاضیان سرمایه‌گذاری و با هدف پاسخگویی بی‌واسطه و پشتیبانی بدون وقفه راه‌اندازی شده که مشکلات سرمایه‌گذاران در دریافت موافقت اصولی را به حداقل خواهد رساند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.my.mcth.ir  مشکلات خود را در این سامانه ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

فلاحی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران، گفت: متقاضیان با ورود به سامانه در قسمت پنجره خدمات و پشتیبانی می توانند مشکلات خود را ثبت کنند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان‌شرقی همسایه بوده و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه این خطه در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر ۳۲ واحد هتل با بیش از دو هزار و ۶۰۰ تخت، ۸۷ واحد هتل آپارتمان با بیش از پنج هزار و ۴۰۰ تخت، ۹۸ واحد مهمانپذیر با بیش از چهار هزار و ۶۰۰ تخت، سه واحد کمپینگ گردشگری با ۴۰ تخت، دو واحد مجتمع گردشگری با ۱۵۰ تخت و دو واحد اقامتگاه بوم‌گردی با ۵۰ تخت در خدمت گردشگران استان اردبیل است.

تعداد گردشگران ورودی به استان اردبیل در سال گذشته حدود هشت میلیون نفر بوده و شهرستان سرعین به عنوان قطب مجتمع‌های آبدرمانی کشور نقش موثری در رونق گردشگری این استان دارد.
انتهای پیام/
سامانه رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری در اردبیل راه‌اندازی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار