مدیر مجتمع فولاد میانه خبر داد:

تعطیلی مجتمع فولاد میانه برای مقابله با کرونا

1398/12/25 - 14:43 - کد خبر: 16654 نسخه چاپی

نصر: مدیر مجتمع فولاد میانه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان میانه از اهتمام ویژه این مجتمع برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع این ویروس از طریق تعطیلی فعالیت‌ها و کمک به ضدعفونی کردن سطح شهر خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ناجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای تصمیمات متخذه از سوی اعضای کارگروه مقابله با ویروس کرونا برای پیشگبری از شیوع این بیماری ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار از سوی مجتمع فولاد میانه اختصاص یافته است. 

وی در ادامه تهیه مواد ضدعفونی کننده برای استفاده در فضای باز (وایتکس) به میزان ۵۰۰ کارتن جهت ضدعفونی کردن کل سطح شهر میانه به مدت ۱۴ روز از طریق مجتمع فولاد میانه و اکیپ اجرایی شامل نیروهای سپاه، بسیج و شهرداری میانه را از جمله اقدامات دیگر مجتمع فولاد میانه در راستای مقابله با شیوع کرونا عنوان کرد.

ناجی همچنین تهیه مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده در فضای بسته (نانوسیل) به مقدار ۶۰ لیتر  شامل مجتمع های مسکونی، بازار و غیره به مدت ۱۴ روز از طریق مجتمع فولاد میانه و اکیپ اجرایی شامل نیروهای سپاه، بسیج و شهرداری میانه  و نیز تهیه ۱۰۰۰ عدد مایع ضدعفونی کننده دست جهت توزیع بین خانوارهای روستایی اسلام آباد و مناطق همجوار را از دیگر اقدامات  این مجتمع خواند.

مدیر مجتمع فولاد میانه با اشاره به ضدعفونی شدن چندین باره سطوح شهر میانه، مهمترین راه مقابله با ویروس کرونا را عمل مردم به توصیه های بهداشتی و جدی گرفتن قرنطینه خانگی و تردد در صورت ضرورت با رعایت فاصله از افراد و عمل به نکات بهداشتی فردی و عمومی  ذکر  کرد.

ناجی اضافه کرد: همراهی و همدلی مردم، مسئولین، خیرین، دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد بویژه در تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده  سبب شکست کرونا خواهد شد. 

نتیجه آزمایش ۱۰ نفر به کرونا در شهرستان میانه منفی بوده و تاکنون دو نفر نیز در این شهرستان به دلیل بهبود از بیمارستان ترخیص شه اند.
انتهای پیام/
تعطیلی مجتمع فولاد میانه برای مقابله با کرونا خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار