سرپرست معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی خبر داد:

آمادگی سامانه سجام برای پیشگیری از هر نوع تخلفات در روزهای کرونایی

1398/12/26 - 11:33 - کد خبر: 16652 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی گفت: سامانه سجام آمادگی دارد هر گونه گزارش تخلفات مربوط به احتکار، کم فروشی، گران فروشی، عدم ارایه و... را در رابطه با ویروس شایع کووید 19را دریافت نماید.

به گزارش نصر، احمد موقری اعلام کرد: سامانه سجام آمادگی دریافت گزارشات مردمی در رابطه با تخلفات اقتصادی وبهداشتی مربوط به بیماری کرونا  را داشته ودادگستری استان پس از صحت سنجی واطمینان ازبوقوع پیوستن جرایم مورد گزارش، اقدامات مقتضی را در این زمینه انجام خواهد داد.
 
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی با بیان این خبر افزود: با امعان نظر به ایجاد امنیت عمومی وحفاظت از سلامت جسمانی هموطنان که از وظایف دستگاه قضایی میباشد و با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، ابتلای تعدادی از هم میهنانمان وبوجود آمدن فضای روانی در سطح جامعه فرصتی برای سوء استفاده گران برای شایعه سازی و نشر اکاذیب با هدف ایجاد رعب ووحشت و به وجود آوردن جو سنگین روانی و همچنین ناکارآمد جلوه دادن اعمال حاکمیتی و نیز  کسب سودهای نا مشروع از طریق  احتکار، کم فروشی، گران فروشی، عدم ارایه و... اقلام دارویی و بهداشتی فراهم گردیده؛ لذا سامانه سجام آمادگی کامل داردبا دریافت اخبار و گزارشات مردمی و انجام اقدامات لازم در این زمینه دست سودجویان وسوء استفاده گران را از حوزه سلامت جسمانی وروانی اجتماع کوتاه نمایید.
 
احمد موقری در پایان ضمن تاکیدبرحفظ آرامش روانی و رعایت توصیه های بهداشتی ،از تمامی مردم خصوصا دیده بانان پیشگیری خواست تا اخبار واطلاعات خود را در بستر سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه(سجام)در اختیار این معاونت قرار دهند.    
 انتهای پیام/
آمادگی سامانه سجام برای پیشگیری از هر نوع تخلفات در روزهای کرونایی سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار