نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان؛

احساس مسئولیت راه کنترل بحران کرونا است

1398/12/25 - 13:00 - کد خبر: 16643 نسخه چاپی

نصر: نخستین مدال‌آور وزنه‌برداری زنان گفت: برای کنترل بحران کرونا ضمن آن‌که در خانه می‌مانیم باید نقش خود را در کنترل این بحران نیز مشخص کنیم.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «سیده الهام حسینی» امروز در گفت و گویی با تمجید از پویش «سهم من در بحران کرونا»، اظهار داشت: از زمانی که از اردوهای تیم ملی به منزل بازگشتم برای پیشگیری از کرونا در خانه مانده‌ام.
تمریناتم را در همین جا ادامه می‌دهم و به اطرفیانم تاکید کرده‌ام تا در منزل بمانند و کارهای بهداشتی را برای پیشگیری از این بیماری انجام دهند.

وی افزود: وسایل مورد استفاده را ضد عفونی می‌کنم و امیدوارم همه مردم اصول بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کنند. در فضای مجازی هم سعی کردم تا جایی که از دستم بر می‌آید اطلاع رسانی کنم و از مردم خواستم تا از منازل خود بیرون نروند.

دارنده مدال برنز مسابقات سلیمان وغلو ترکیه ادامه داد: راه پیشگیری از ویروس کرونا پذیرش خطر این ویروس است. ما باید در این زمینه بپذیرم بحران وجود دارد و برای پایان دادن به این بحران احساس مسوولیت کنیم.
مردم ما باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنند و تا زمانی که افراد مختلف جامعه مسوولیت خود را برای پایان کرونا مشخص نکنند شمار قربانیان افزایش پیدا می کند.

این وزنه‌بردار ادامه داد: پیشنهادم این است با همبستگی در خانه بمانیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم و به امید روزهای بهتر خود را قرنطینه کنیم.
انتهای پیام/
احساس مسئولیت راه کنترل بحران کرونا است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار