در خصوص آلایندگی کاوه سودا/

اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی "بیگی" را متهم به فرافکنی کرد / این استان دارای نظام اطلاعاتی هوشیار است

1398/02/29 - 15:19 - کد خبر: 1661 نسخه چاپی

نصر: اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی "احمد علیرضا بیگی" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی را متهم به فرافکنی کرد.

به گزارش نصر، اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با رد اظهارات احمد علیرضا بیگی نماینده محترم تبریز، اسکو و آذرشهر را جوسازی و فرافکنی و دخالت در امورات فنی اداره کل می داند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی بار دیگر در بیانیه این اداره کل تأکید کرده است که بر خلاف ادعای آقای احمد علیرضا بیگی همه فرآیندهای اعلام آلایندگی یک واحد، فرآیندی کاملا کارشناسی و منطبق بر قوانین و ضوابط مورد عمل سازمان حفاظت محیط زیست کشور بوده و به طور قطع، نظر سلیقه ای یک نماینده یا گروه خاصی در این فرآیند تأثیر گذار نبوده و نخواهد بود.

افزودنی است این اداره کل در راستای احترام به افکار عمومی و رسانه ها و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و رفع نگرانی دوستداران محیط زیست استان از مراجع علمی و تخصصی نیز در بررسی دقیق و مجدد آلایندگی کارخانه کاوه سودا درخواست همکاری کرده است.

بر این اساس اداره کل حفاظت محیط زیست استان اظهارات جدید وی را همانند اظهارات قبلی ایشان یک سویه و هدفمند ارزیابی می کند و آن را فرافکنی و تهمت های ناروا به مجموعه مسئولان و پرسنل خدوم  این اداره کل می داند و اضافه می نماید که این استان دارای متولّی از جمله استانداری و نظام منسجم قضایی و انتظامی و اطلاعاتی هوشیار و هوشمند بوده و همه موارد را به دقت رصد و پایش می نمایند و بهتر است این برادر بزرگوار به جای فرافکنی مدارک مستدل مورد ادعایی خود را در اختیار این مراجع قرار دهند.

و در پایان، پرسش مهمی که هم اکنون افکار عمومی را درگیر کرده است این است که آقای بیگی چرا در زمان استانداری خود برای این کارخانه این همه حساس نبوده و درباره لاگونهای غیر استاندارد این مجموعه که باعث ترکیدگی و خسارات جبران ناپذیر به آب های زیرزمینی و اراضی کشاورزی وارد ساخته سکوت کرده و بی تفاوت بوده است و تلاش دارند قصور گذشته را به گردن دیگران بیاندازند!

انتهای پیام/

اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار