باید فشار را از روی بازیکنان برداریم/

لیکنز: می‌خواهیم به شرایط خوبمان برگردیم

1398/02/29 - 14:55 - کد خبر: 1659 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم تراکتور گفت: باید از اشتباهاتمان جلوگیری کنیم و فشار را از روی بازیکنان برداریم.

به گزارش نصر، جرج لیکنز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر تغییر ساعت در مسابقات لیگ برتر ما هم ساعت تمرینمان را تغییر دادیم. به جای ساعت 12 در ساعت 16 تمرین می‌کنیم. پرسپولیس تیم بزرگ و بسیار خوبی است. از زمانی که برانکو ایوانکوویچ به این تیم آمد آنها دگرگون شدند و دو بار به قهرمانی رسیدند الان هم هفت امتیاز با ما فاصله دارند.

وی ادامه داد: برانکو توانست تیمی را که دوست داشت، بسازد و تیم خوبی را تشکیل دهد. در ابتدا آنها قدم به قدم حرکت کردند تا توانستند به ثبات و قهرمانی برسند. می‌خواهم به آقای برانکو و کسانی که با او کار می‌کنند به خاطر عملکرد پرسپولیس تبریک بگویم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی فردا مقابل پرسپولیس عنوان کرد: هرکسی که تبریز می‌آید می‌داند که ما در ورزشگاه خانگی‌مان فقط دنبال 3 امتیاز هستیم و تمام انرژی‌مان را می‌گذاریم تا تمام امتیازات را بگیریم. مسعود شجاعی را به خاطر محرومیت و کارت زردی که در بازی قبل گرفت در اختیار نداریم. همچنین آنتونی استوکس به خاطر مصدومیت از ناحیه کتف حداقل به یک هفته استراحت نیاز دارد و همراه ما نیست.
لینکز عنوان کرد: می‌خواهم از  کادرپزشکی‌مان یک تشکر ویژه کنم. همانطور که می‌دانید سوگیتا مصدومیتی داشت ولی با تلاش کادر پزشکی به شرایط بازی رسید. همینطور استوکس مصدوم است که در تلاش هستند هرچه زودتر به بازی‌های آینده ما برسد. برخلاف آنچه می‌گویند استوکس دوست ندارد بازی کند، باید بگویم استوکس دوست دارد بازی کند ولی شرایط بازی کردن را ندارد. امیدوارم با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهیم به همراه تلاش او هرچه سریع‌تر به بازی‌های آینده ما برسد.
وی افزود: یک مربی دوست دارد که همیشه در خانه‌اش 3 امتیاز را نگه دارد و ما هم می‌خواهیم همین کار را مقابل پرسپولیس انجام دهیم. دیدار فردا هم 3 امتیاز دارد و تلاش می‌کنیم این 3 امتیاز را کسب کنیم، 9 امتیاز تا پایان فصل در پیش داریم و بعد از 3 امتیاز بازی فردا به دنبال 6 امتیاز دیگر هم هستیم. به حمایت تماشاگران و هواداران در بازی فردا نیاز داریم. تمام بازیکنانم در بازی فردا انگیزه لازم را داشته و دوست دارند که 3 امتیاز را کسب کنند. دوست داریم مثل همیشه دروازه‌‌مان را بسته نگه داریم و گل‌های بیشتری بزنیم همانطور که می‌دانید ما خط حمله دوم لیگ هستیم.
لیکنز اظهار داشت: زمانی که شما مقابل یک تیم خوب بازی دارید نیاز دارید که تمام انرژی‌تان را جمع کنید تا بازی را با برد پشت سر بگذارید. همچنین بازیکنان به تمرکز بالایی نیاز دارند تا عملکرد خوبی داشته باشند. آمار چندان اهمیت خاصی ندارد، تنها چیزی که اهمیت دارد بازی فردا است که ما 3 امتیاز این بازی را می‌خواهیم. به غیر از بازی فردا که به 3 امتیاز آن نیاز داریم در بازی‌های آسیایی برای تیم‌های ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی تراکتور درباره این موضوع که تراکتور دومین خط حمله لیگ دارد، ولی بعد بازی با سپیدرود فقط یک گل زده با توجه به غیبت استوکس و شجاعی در بازی فردا چه تدبیری اندیشیده که آمار گلزنی تیم بهبود پیدا کند، گفت: به خاطر این صحبتی که انجام دادید و واقعیت را گفتید از شما تشکر می‌کنم. همانطور که می‌دانید ما فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم، تیمی که در 2 سال گذشته قهرمان ایران شده است، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که فردا پیروز شویم. اینکه می‌گویید فردا بازیکنان محروم و مصدوم داریم و غیبت‌شان تاثیرگذار است باید بگویم که ما در بازی‌های قبلی هم دژاگه و شجاعی را در اختیار نداشتیم اما همیشه تلاش می‌کنیم که با تمام توان در زمین بازی کنیم. در بازی با ذوب‌آهن موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی دروازه‌بان‌شان واکنش‌های خوبی نشان داد. می‌خواهیم دروازه‌مان را حفظ کنیم، باید از اشتباه‌هات‌مان جلوگیری کنیم و فشار را از روی بازیکنان برداریم. پیش از این یک بازی بزرگ را مقابل سپاهان بود در تبریز بردیم. این اتفاق می‌تواند یک بار دیگر اتفاق بیفتد و ما بازی بزرگ دیگری را ببریم.

انتهای پیام/

لیکنز: می‌خواهیم به شرایط خوبمان برگردیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار