رئیس اتاق بازرگانی ارومیه خبر داد:

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی اتاق ارومیه به زلزله زدگان قطور خوی

1398/12/24 - 16:40 - کد خبر: 16583 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتاق ارومیه از کمک صد میلیونی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه به مناطق زلزله زده قطور در شهر خوی خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، حسن انتظار در این زمینه اظهارکرد: در راستای انجام رسالت اجتماعی فعالان بخش خصوصی آذربایجان غربی اتاق ارومیه به عنوان نماینده بخش خصوصی مبلغ یک میلیارد ریال به زلزله زدگان قطور خوی اهدا کرد.

وی افزود: همواره در تمامی بحران‌های اجتماعی استان اتاق ارومیه به عنوان یکی از تشکل‌های پیشرو وارد میدان شده تا بتواند به رسالت اجتماعی خود عمل کند.

انتظار با اشاره به کمک‌های گذشته اتاق ارومیه در بحران‌هایی همچون سیل و زلزله در مناطق مختلف کشور گفت: در زلزله کرمانشاه اتاق ارومیه یک مدرسه شش کلاسه در مناطق زلزله زده رو با هزینه بالغ بر دویست میلیون تومان بازسازی کرد.

وی یاد آورشد: همچنین در سیل ابتدای سال ۱۳۹۸ در استان لرستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به این منطقه اهدا کرد و در زلزله اخیر آذربایجان شرقی نیز مبلغ یک صد میلیون تومان اهدا شد.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه گفت: تاکنون چهار مدرسه در مناطق محروم شهرها ارومیه، نقده و اشنویه توسط اتاق بازرگانی ساخته شده است و پنجاه دانش آموز با استعداد نیز تحت کمک‌های مالی این اتاق قرار دارند.
انتهای پیام/
کمک ۱۰۰ میلیون تومانی اتاق ارومیه به زلزله زدگان قطور خوی خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار