مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان؛

سفرهای زنجان - گرگان لغو شد

1398/12/24 - 14:00 - کد خبر: 16567 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، هرگونه جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی به گرگان ممنوع شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: روزانه دو دستگاه اتوبوس مسافران را در مسیر زنجان به گرگان جابجا می کردند.

وی با بیان اینکه روزانه ۶۰ مسافر از زنجان به گرگان سفر می کردند، تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در گرگان و زنجان همه این سفرها ممنوع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی هفته های گذشته نیز جابجایی مسافر از زنجان به قم، گیلان و برعکس غیرفعال شده بود.

علی اکبری اظهارداشت: غیرفعال کردن ناوگان عمومی برای تردد مسافران از استان زنجان به دیگر استان ها بر اساس تصمیم مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

وی افزود: در زمان حاضر همه سفرها از استان زنجان به دیگر استانهای کشور به منظور پیشگیری از زنجان شیوع کرونا به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همه ناوگان حمل و نقل عمومی از این استان به دیگر استان ها قبل از سوارکردن مسافران ضدعفونی می شود و پس از تایید نماینده دانشگاه علوم پزشکی در محل، جابجایی امکانپذیر است.

به گفته علی اکبری، نماینده ای از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ترمینال مسافربری زنجان به صورت دائم مستقر شده و بر ضدعفونی خودروها نظارت و تایید آن را برعهده دارد که پس از انجام این عملیات خودروها به مقصد حرکت می کنند.

وی افزود: علاوه بر خودروها، ترمینال های مسافربری زنجان، قیدار و ابهر نیز با همکاری شهرداری، مرکز بهداشت و درمان ضدعفونی می شود.

بنا به این گزارش، استان زنجان با ۴۰ شرکت فعال حمل و نقل مسافر دارای ۱۵۳ دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد حدود ۵۵ دستگاه وی آی پی است.
علاوه بر این ۴۰۰ دستگاه سواری بین جاده ای در استان نیز مسافران را جابجا می کنند.
انتهای پیام/
سفرهای زنجان - گرگان لغو شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار