استاندار اردبیل؛

هتل‌داران اردبیلی برای ادامه تعطیلی واحدهای اقامتی اعلام آمادگی کردند

1398/12/24 - 09:35 - کد خبر: 16510 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل با اشاره به آمادگی هتل‌داران برای تداوم تعطیلی واحدهای اقامتی خود با هدف مقابله با شیوع بیشتر میروس کرونا از اقدام آنان قدردانی کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در حاشیه نشست با جامعه هتل‌داران استان افزود :صاحبان مراکز اقامتی و گردشگری استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا واحدهای خود را تعطیل و از این بابت متحمل خسارت شده‌اند، با این وجود سلامتی عمومی برای آن‌ها مهمتر از این ضرر و زیان بوده است.

وی با اشاره به اشتغال بالغ بر ۱۰ هزار نفر در این بخش گفت: با وجود اینکه بسیاری از این هتل‌ها از قبل پذیرش مسافر داشتند ولی با قبول ضرر و زیان  واحدهای خود را تعطیل کرده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر روز به روز بر تعداد مبتلایان کرونا افزوده می‌شود، خواستار مشارکت مردم و جلوگیری از مسافرت با هدف کنترل این ویروس شد.
بهنامجو افزود: باید با تعطیلی اصناف دیگر و کنترل ترددهای بین‌شهری تا ۲۰ فروردین بتوانیم از پیک نفوذ ویروس کرونا در استان گذر کنیم.

وی عدم همکاری مناسب اصناف و مردم را در افزایش تعداد بیماران و مواجه با کمبود نیروهای درمانی ذکر کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند تا زنجیره شیوع ویروس در استان قطع شود.

وی  به اقدامات انجام گرفته در خصوص تامین ابزارهای پیشگیری در استان اشاره و از آغاز ماسک سه لایه در هفته آینده خبر داد.

بهنامجو بیان کرد: همچنین تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک با همکاری واحدهای تولیدی و گروه‌های مختلف در استان در حال انجام است.
انتهای پیام/
هتل‌داران اردبیلی برای  ادامه تعطیلی واحدهای اقامتی اعلام آمادگی کردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار