اطلاع رسانی//

سومین جشنواره طلایی دستگاه های کارتخوان بانک تجارت برگزار شد

1398/02/29 - 12:09 - کد خبر: 1651 نسخه چاپی

نصر: سومین جشنواره طلایی دستگاه های کارتخوان بانک تجارت با حضور مسئولین بانک تجارت کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش نصر، سومین جشنواره طلایی دستگاه های کارتخوان بانک تجارت با حضور مسئولین بانک تجارت کشور و مسئولین کارت های اعتباری ایران کیش در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

“آیت اله رفیعی” مدیر شعب بانک تجارت در آذربایجان شرقی در سومین جشنواره طلایی دستگاه های کارتخوان بانک تجارت گفت: بانک تجارت یکی از پنج بانک بزرگ تجاری بعد از انقلاب می باشد که با ادغام دوازده بانک از سال 1362 تاسیس شده است.

وی ادامه داد: این بانک در حوزه های مالی از روز اول فعالیت های اقتصادی و تجاری بزرگی انجام داده است که تمام دغدغه های خود را کمک به آحاد مردم داشته است.

رفیعی درخصوص جذب و تخصیص منابع خاطر نشان شد: بانک تجارت در جذب و تخصیص منابع فعالیت های بزرگ کرده است چشم گیر می باشد.

وی ادامه داد: بانک تجارت درخصوص اهدا وام های کم بهره در بخش قرض الحسنه ازدواج و کاری وهمچنین وام های کم بهره به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و درمانی و خاص روستایی انجام وظیفه می کند.

آیت الله رفیعی مدیر شعب بانک تجارت در آذربایجان شرقی اذعان داشت: در بخش انرژی ، تجارت و صنعت هم این بانک  فعالیت های چشم گیری می کند.

وی درباره همایش های قرعه کشی کارتخوان های بانک تجارت ادامه داد: هدف از برگزاری این چنین  همایش های برای ترویج فرهنگ سازی استفاده از دستگاه های بی سیم و با سیم ، تلفن بانک و موبایل بانک و... می باشد.

وی ادامه داد: در حوزه های موبایل بانک وتلفن بانک اینترنتی و دستگاهای کارتخوان پوز فعالیت های فراوانی انجام دادیم که همگی برای رفاه حال مشتریان و همینطور کسبه می باشد.

وی به فعالیت های کارت های اعتباری ایران کیش گفت: همت و پشتکار شرکت کارت های اعتباری ایران کیش برای فراهم کردن بسترهای مناسب برای رفاه حال مشتریان و کسبه قابل تقدیر است چرا که به موقع می توانند مشکلات و مطالبه مردم را شناسایی و حل می کنند.

مدیر شعب بانک تجارت در آذربایجان شرقی گفت: طرح های مختلفی را برای رفاه حال فروشندگان با سود های مختلف و نرخ های متفاوت ترتیب داده ایم تا دارندگان دستگاه های پوز بیشترین رغبت را برای استفاده از دستگاه های بانک تجارت داشته باشند.

در این ویژه برنامه به بیست و پنج نفر از کسبه منطقه آزاد ارس که از دستگاه های کارتخوان بانک تجارت استفاده می کنند به قید قرعه کارت های هدیه میلیونی اهدا شد.      

انتهای پیام/

سومین جشنواره طلایی دستگاه های کارتخوان بانک تجارت برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار