فرماندار تبریز در گفت و گو با نصر؛

همکاری امروز بازاریان تبریز تاریخی و ستودنی بود

1398/12/22 - 17:50 - کد خبر: 16490 نسخه چاپی

نصر : فرماندار تبریز با اشاره به همکاری بازاریان تبریز در راستای اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا گفت: امروز بازاریان تبریز یک بار دیگر تاریخی عمل کردند.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: تعطیلی دو روزه بازار تاریخی تبریز و مجتمع های تجاری حومه بازار که با تصمیم اتاق اصناف و همکاری اتحادیه های صنفی انجام شد گامی اثرگذار در کاهش تجمع افراد در هسته مرکزی تبریز بود.

وی با بیان اینکه امروز بازار تبریز با وجود قرار گرفتن در آستانه بازار شب عید به دلیل شرایط بسیار خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا آرام و خلوت بود اظهار داشت: افزایش تعداد مبتلایان در تبریز و بررسی های انجام شده ثابت کرده بود که شیوع در مکان هایی با تجمع زیاد افراد بیشتر است و به همین دلیل بازاریان همصدا با سایر اقشار مردم اقدامی فرهنگ ساز و اثرگذار کردند و با تعطیلی کسب و کار خود به نوعی همراهی خود با کادر درمان و مجاهدان سلامت خط مقدم مبارزه با کرونا نشان دادند.

مهدوی در ادامه با اشاره به بازدید میدانی خود از وضعیت بازار تبریز اذعان داشت: شایسته است از تلاش های ماموران شهرداری تبریز، آتش نشانان، کادر دانشگاه علوم پزشکی ، نیروهای انتظامی و پلیس راهور تشکر ویژه ای داشته باشم که امروز با مدیریتی هماهنگ در هسته مرکزی تبریز کار ضدعفونی و پاکسازی را به نحو احسن انجام دادند.

فرماندار تبریز با اشاره به تعطیلی بازار تبریز در روز جمعه نیز تصریح کرد: تعطیلی فردا نیز بی تردید تاثیر بسزایی در خلوت بودن هسته مرکزی کلانشهر تبریز خواهد داشت از این‌حیث امیدواریم در روزهای آتی شاهد‌ کاهش ملموس مبتلایان به کرونا در این کلانشهر باشیم.

وی در پایان خطاب به مردم اظهار داشت: شکست کرونا تنها با عزم ملی و خواست عمومی امکان پذیر است که خوشبختانه در روزهای اخیر با اطلاع رسانی مناسب رسانه ها و همراهی مردم شاهد کاهش سفرهای داخل شهری و به نوعی ماندن در خانه از سوی شهروندان هستیم.
انتهای پیام/
 همکاری امروز بازاریان تبریز تاریخی و ستودنی بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار