فرماندار تبریز؛

محدودیت‌های ایجاد شده برای مبارزه با کرونا / از کاهش ساعات بی آر‌تی و مترو تا ممنوع بودن ورود به هسته مرکزی شهر تبریز

1398/12/22 - 17:08 - کد خبر: 16486 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز از محدودیت‌های ایجاد شده برای مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، بهروز مهدوی امروز در حاشیه  جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز اظهار داشت: در این جلسه برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا مقرر شد بنابه درخواست اتاق اصناف برای حفظ سلامتی مردم و بازاریان از صبح فردا پنچشنبه تا آخر سال مجموعه بازار، خیابان‌های اطراف، پاساژها و مجتمع‌های خرید در سطح شهرضدعفونی و گندزدایی خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس و طبق برنامه زمانی روزهای پنچشنبه و جمعه بازار مسقف و خیابان‌های اطراف آن ضدعفونی می‌شود.
مهدوی گفت: از روز پنچشنبه امروز خدمات دهی اتوبوس‌های دولتی، بخش خصوصی و مسیرBRT از ساعت۶ تا ۸ صبح و از ساعت۱۲ تا ۱۴ خواهد بود و همچنین در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا اتوبوس‌های دولتی، بخش خصوصی و اتوبوس‌هایBRT به صورت گسترده ضدعفونی خواهد شد.
وی افزود: از اول هفته آینده اجازه ورود به هسته مرکزی شهر به خودروهای حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها و مترو داده نخواهد شد و در سایر ایستگاه‌های سطح شهر توقف طولانی نخواهند داشت و خدمات دهی نیز محدود خواهد شد.
فرماندار شهرستان تبریز گفت: در این جلسه همچنین از مردم تبریز درخواست شد از آنجا که خانه امن‌ترین محل برای جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا  است برای پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس بهتر است در خانه بمانند چرا که تنها راه مبارزه ، رعایت بهداشت فردی و قطع زنجیره ارتباطی ویروس است.
انتهای پیام/
محدودیت‌های ایجاد شده برای مبارزه با کرونا / از کاهش ساعات بی آر‌تی و مترو تا ممنوع بودن ورود به هسته مرکزی شهر تبریز خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار