شهردار اردبیل خبر داد:

تداوم اقدامات پیشگیرانه شهرداری اردبیل برای مقابله با کرونا

1398/12/22 - 13:45 - کد خبر: 16448 نسخه چاپی

نصر: شهردار اردبیل گفت: اقدامات پیشگیرانه شهرداری اردبیل برای مقابله با کرونا به صورت ۲۴ ساعته ادامه می یابد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، حمید لطف اللهیان پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل برای ضد عفونی و گند زدایی خیابان‌ها، معابر و اماکن پرتردد شهری عنوان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی به عنوان اقدامی پیشگیرانه در دستور کار این نهاد قرار گرفته و هر روز به صورت ۲۴ ساعته تمامی اماکن پرتردد و پر جمعیت ضدعفونی می‌شوند.

وی افزود: از پنج اسفند ماه به دستور شهرداری اردبیل ضمن تشکیل کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تیم‌های تخصصی ضد عفونی و گند زدایی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل عهده دار این امر خطیر شده و به صورت بی وقفه و شبانه روزی به کار خود ادامه می‌دهند.

شهردار اردبیل یادآور شد: شهرداری اردبیل تا زمان اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور، خود را موظف به پاسداری از حریم سلامت شهروندان دانسته و در این راه با تمام قوا به تلاش بی وقفه خود ادامه خواهد داد.

لطف اللهیان با تأکید بر اینکه باید از ترددهای غیرضروری باید پرهیز شود تا فراگیری بیماری متوقف شود، ادامه داد: انجام اقدامات پیشگیرانه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: گندزدایی و ضدعفونی مراکز عمومی و خرید زمانی مؤثر خواهد شد که مشارکت مردمی نیز به شکل مطلوبی انجام پذیرد تا با عدم رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر جلوی پیشرفت این اپیدمی گرفته شود.
انتهای پیام/
تداوم اقدامات پیشگیرانه شهرداری اردبیل برای مقابله با کرونا خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار