در واکنش به نامه کارگران کمباین سازی تبریز صورت گرفت؛

حضور زهرا ساعی در کمباین سازی تبریز / کمباین سازی تبریز جزو صنایع برتر استان است

1398/02/29 - 11:21 - کد خبر: 1644 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: کمباین سازی تبریز جزو صنایع برتر استان است.

به گزارش نصر، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به همراه کریم صادقزاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و اعضای کانون شوراهای اسلامی کار استان از کارخانه گسترش و توسعه صنعت آذربایجان (کمباین سازی تبریز) بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد قرار گرفت.

ساعی در این دیدار در جمع کارگران این واحد تولیدی گفت: این مجموعه جزو مجموعه های صنعتی مهم ولی متاسفانه مشکل دار استان آذربایجان شرقی است که باید مشکلات آن با همراهی مالکین، کارگران و مسئولین استانی و حتی کشوری حل شود.

وی ادامه داد: در این مجموعه در سال های نه چندان دور ۷۰۰ کارگران مشغول به فعالیت بوده اند که این رقم در حال حاضر به ۳۵ نفر کاهش یافته است.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه کمباین سازی تبریز ظرفیت تولیدی بالایی دارد خاطر نشان کرد: مسئولان دولتی بایستی در جهت احقاق حقوق قشر زحمتکش کارگر برآمده و مانع از اقدامات افراد فرصت‌طلب که به خاطر منافع شخصی خود در حال ضربه به اقتصاد، تولید، صنعت و اشتغال کشور هستند، شوند.

کریم صادقزاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز گفت: مشکلات کمپاین سازی تبریز باید بصورت فرا استانی و ملی پیگیری شود.

صادقزاده در این بازدید گفت: کمپاین سازی تبریز جزو واحد های مشکل دار استان آذربایجان شرقی است که باید مشکلات آن بصورت فرااستانی و ملی بررسی و حل شود.

وی ادامه داد: این مجمواعه در سال های گذشته با ۷۰۰ کارگر فعالیت میکرد ولی متاسفانه در حال حاضر ۳۵ نفر کارگر دارد که باید به وضعیت اسن کارگران رسیدگی شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با اشاره به اینکه شرکت کمباین‌سازی اززمان واگذاری به بخش خصوصی سیر نزولی در فعالیت‌هایش آغاز شده است، گفت: معلوم نیست محصولات تولیدی این واحد صنعتی که کاملا از بازار فروش خود بی‌بهره است چرا در برابر چشم مسئولان رو به انحلال و تعطیلی قرار گرفته است.

زهرا ساعی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن ابراز تاسف از تعطیلی این مجموعه گفت: مسئولان دولتی بایستی در جهت احقاق حقوق قشر زحمتکش کارگر برآمده و مانع از اقدامات افراد فرصت‌طلب که به خاطر منافع شخصی خود در حال ضربه به اقتصاد، تولید، صنعت و اشتغال کشور هستند، شوند.

انتهای پیام/

حضور زهرا ساعی در کمباین سازی تبریز / کمباین سازی تبریز جزو صنایع برتر استان است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار