معاون سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز مطرح کرد:

قوز بالای قوز پسماندهای بیمارستانی در بحران کرونا/ لزوم حساسیت ویژه برای بی خطرسازی پسماندهای عفونی بیمارستان ها

1398/12/22 - 12:39 - کد خبر: 16435 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: پسماندهای بیمارستانی خطرناک ترین پسماندهای تولید شده هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، رعایت نکردن اصول رفتار با این‌نوع پسماندها، منجر به چندبرابر شدن خطر بیماری کرونا می شود.

به گزارش نصر، "علی صفری" در خصوص بازدید از روند عادی سازی پسماندهای عفونی اظهار کرد: عادی سازی پسماندهای بیمارستانی روند مطلوب و قابل قبولی را طی می‌ کند. در این بازدید شهنام اشتری رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز رضایت خود از روند عادی سازی پسماندهای بیمارستانی را ابراز داشت.

وی گفت: در بازدید از روند عادی سازی پسماندهای بیمارستانی که با حضور اشتری انجام شد ایراد و اشکال خاصی را مشاهده نکردیم و تمامی تلاش‌ مان را می‌ کنیم تا در آینده بیشتر از پیش مسائل بهداشتی و زیست محیطی را رعایت کنیم.

صفری اظهار کرد: پسماندهای بیمارستانی خطرناک ترین پسماندهای تولید شده هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، رعایت نکردن اصول رفتار با این‌نوع پسماندها، منجر به چندبرابر شدن خطر بیماری کرونا می شود.

وی در پایان افزود: لذا باید با دقت، توجه و نظارت خاصی مراحل عادی سازی و دفن آن ها انجام شود تا شاهد ایجاد هیچ گونه مشکل جدیدی برای شهروندان عزیز تبریزی نباشیم و کارشناسان و متخصصان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در این حوزه از حساسیت موضوع مطلع هستند و تمامی جوانب امر را رعایت می‌ کنند.

انتهای پیام/
قوز بالای قوز پسماندهای بیمارستانی در بحران کرونا/ لزوم حساسیت ویژه برای بی خطرسازی پسماندهای عفونی بیمارستان ها سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار