رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی؛

هنر انقلاب اسلامی، متعهد به حقیقت و عدالتجویی است

1398/12/22 - 12:15 - کد خبر: 16433 نسخه چاپی

نصر: رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: هنر انقلاب اسلامی، متعهد به حقیقت، عدالتجویی و روشنگری است.

به گزارش نصر، سیدمحمدحسین بلاغی در نشست برنامه ریزی و هماهنگی ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی ۱۳۹۹ با بیان این مطلب اظهار کرد: هنر انقلاب اسلامی ضمن ارائه محتوای دینی و انقلابی، هنری است که متعهد به حقیقت، عدالت‌جو و روشنگر بوده و دایره وسیعی از هنر مبتنی بر ارزش‌ها را فرا می‌گیرد.

وی با بیان این‌که هنر انقلاب اسلامی به دنبال موج آفرینی و جریان‌سازی است، افزود: هنر انقلاب اسلامی به ویژه هنرهای تجسمی در چنین مواقعی که جامعه با مشکلات چون انتشار ویروس کرونا درگیر است، می‌تواند نقش بازدارنده و هدایت کننده ایفا می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان با بیان این‌که باید بحران‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، ادامه داد: حوزه هنری بخشی از جریان هنر است و باید تمامی ارگان‌های فرهنگی با همکاری یکدیگر از این بحران به خوبی عبور کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این‌که حوزه هنری آذربایجان‌شرقی توانست رتبه دوم کشوری در برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی ۹۸ را کسب کند، ادامه داد: این موفقیت با تعامل و همکاری تمامی ارگان‌های فرهنگی استان به دست آمده که امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه یابد.

بنا به این گزارش، در این نشست نحوه برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی سال ۹۹ بررسی و تصویب شد و همچنین چهره  هنر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی سال ۱۳۹۸ با حضور نهادهای فرهنگی و سه چهره هنری پیشکسوت استان انتخاب شد.

هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی از ۲۰ تا ۲۸ فروردین بوده و همه ساله برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری طی آن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
هنر انقلاب اسلامی، متعهد به حقیقت و عدالتجویی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار