مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز؛

هنرمندان در فرهنگسازی برای پیشگیری از کرونا پیشگام باشند

1398/12/22 - 12:00 - کد خبر: 16431 نسخه چاپی

نصر: مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز گفت: هنرمندان در فرهنگسازی برای پیشگیری از کرونا پیشگام باشند.

به گزارش نصر، حسین آذرنیا، در دیداری که با هومن بیگ نژاد مدیر موسسه بین المللی الف داشت، با بیان اینکه موضوع پیشگیری از کرونا به عنوان یک موضوع مهم بین همه اقشار مطرح است گفت: هنرمندان باید با استفاده از  ابزار هنری که در اختیار دارند، در این کارزار به عنوان سرمشق ظاهر شوند و با نقش اثرگذار خود، جامعه را آگاه ساخته و برای مهم نشان دادن اهمیت پیشگیری از کرونا اثر هنری تولید کنند.

وی همچنین با قدردانی از همراهی موسسه بین المللی الف در پیشتاز شدن در این کارزار گفت: موسسه بین المللی الف، نقش مهمی در اشاعه فرهنگ و هنرشهرتبریز دارد و انتظار است برای جلوگیری از انتشار کرونا ویروس با همراهی هنرمندان اقدامات موثری با تولیدات هنری انجام دهد.

آذرنیا خاطر نشان کرد که باعث افتخار است که هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری به عنوان روشنگران اجتماع خود پیشقدم در تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری برای صیانت از جان سایر شهروندان شدند ولی از اقشار مختلف جامعه نیز انتظار میرود که در این طرح عمومی هم گام شوند‌.

در این دیدار هومن بیگ نژاد نیز با اعلام امادگی برای تولیدات هنری در راستای ماموریت های پدافند غیرعامل اظهار داشت که این موسسه از اولین روزهای اعلام انتشار ویروس اقدام به ضدعفونی نمودن موسسه به صورت مستمر کرده و تمام سخت افزارهای موسسه و پرسنل ان را همراه با ماموریت های ابلاغی پدافند غیرعامل می داند.
انتهای پیام/
هنرمندان در فرهنگسازی برای پیشگیری از کرونا پیشگام باشند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار