مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد:

کشف ۱۰ هزار اسپری ضدعفونی کننده تقلبی در اردبیل

1398/12/22 - 11:20 - کد خبر: 16422 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف ۱۰ هزار عدد اسپری خوشبوکننده با برچسب تقلبی ضدعفونی کننده در این استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علی رحیمی آذر امروز گفت: بر اساس شکایت های مکرر مردمی مبنی بر تقلب در فروش اسپری های خوشبو کننده با بر چسب اسپری ضدعفونی کننده، با انجام تحقیقات نامحسوس و پیگیری های لازم محل مورد نظر شناسایی و تیم گشت مشترک با حضور رییس شعبه سیار، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی های اولیه تعداد ۱۰ هزار عدد اسپری خوشبوکننده با برحسب اسپری ضدعفونی کننده کشف و ضبط شد که پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.

وی همچنین با اشاره به پلمپ انبار یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی اظهار داشت: در پی گزارش‌های مکرر مردمی مبنی بر احتکار ماسک و دستکش در یکی از شرکت‌های لوازم بهداشتی در اردبیل رییس شعبه سیار تعزیرات به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان صمت و ماموران نیروی انتظامی در قالب گشت مشترک به محل موردنظر اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بازدید از این محل ۲۱۴ هزار عدد دستکش طبی کشف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و با دستور قضایی رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی اردبیل انبار واحد متخلف پلمب و پرونده متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به یکی از شعبات ارجاع شد.

وی همچنین از کشف و ضبط تعداد ۱۵ هزار جفت دستکش و ۶۷۸ عدد مواد ضدعفونی کننده دیگر در چند روز گذشته خبر داد و گفت:  دستور قضایی لازم برای توزیع اقلام مکشوفه در شبکه توزیع از طریق دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این پرونده هم‌اکنون در حال رسیدگی است، اضافه‌کرد: داروخانه‌ها و فروشندگان لوازم بهداشتی ، درمانی و تجهیزات پزشکی در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: تامین سلامتی مردم یکی از اولویت‌های مسوولان است و به خطر انداختن آن قابل اغماض نیست.
رحیمی‌آذر افزود: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی  پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان‌کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
انتهای پیام/
کشف ۱۰ هزار اسپری ضدعفونی کننده تقلبی در اردبیل خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار