استاندار آذربایجان‌غربی؛

جامعه بشری امروز تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است

1398/12/22 - 11:03 - کد خبر: 16419 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، جامعه بشری امروز را بیش از هر زمان دیگری تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان عنوان کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری امروز در این پیام که به مناسبت 22 اسفند، رز ملی بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد شهید صادر شده، آورده‌‎است: مکتب شهدا، مکتب سراسر رویش، نوید بخش رهایی انسان از قید ظلم و استعمار، به ارمغان آورنده عدالت و آزادی و جریان بخش مهربانی و تعالی فرهنگ و تمدن است.

وی با ارج‌نهادن به مقام والای شهیدان همیشه جاوید، به‌ویژه شهدای مدافع سلامت، اضافه کرده‌است: شهدا شجاعت را تعبیر و فصلی نو به صفحات تقویم ایران عزیز و همیشه سربلند افزودند تا کتابی برای مردمان آزادی خواه جهان باشد.

استاندار آذربایجان‌‎غربی تاکید کرده است: امروز نیز مدافعان سلامت در جبهه ایثار اجتماعی با تاسی از رشادت شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بسترهای امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می‌سازند.

شهریاری با گرامیداشت 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، آورده‌است: در مقابل پدران، مادران، همسران و فرزندان معزز شهدا دست ادب به سینه احترام می‌گذاریم و عهد می‌بندیم که پاسدار واقعی راه مقدس شهدای عزیز باشیم.

بنا به این گزارش، بنیاد شهید انقلاب اسلامی روز 22 اسفند سال 1358 با دستور امام خمینی (ره) در کشور راه‌اندازی شد که این روز به نام روز شهدا در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده‌است.
انتهای پیام/
جامعه بشری امروز تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار