برای نخستین بار در کشور صورت گرفت/

ساخت دستگاه تولید ماسک توسط دانشجوی بسیجی تبریزی

1398/12/22 - 11:26 - کد خبر: 16416 نسخه چاپی

نصر: برای نخستین بار در کشور یک تشکل دانشجویی به ساخت دستگاه تولید ماسک اقدام کرد و هادی پوراکبر دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز این دستگاه را تولید کرده است.

به گزارش نصر به نقل از فارس، محمد میلادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در گفت وگو با خبرنگار  اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز عموم شهروندان به وسایل بهداشتی از جمله ماسک یکی از مخترعان بسیجی دانشگاه به ساخت دستگاه تولید ماسک اقدام کرده است.
وی افزود: هادی پوراکبر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک است و در مدت خیلی کم توانست این دستگاه تولید ماسک را بسازد.
میلادی با اشاره به ظرفیت تولید این دستگاه گفت این دستگاه روزانه ۱۰هزار عدد ماسک تولید کرده و در اختیار عموم شهروندان قرار داده می شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیان اینکه توزیع ماسک ها از طریق سپاه عاشورا و بسیج محلات صورت می گیرد، افزود: برای اولین بار است که یک تشکل دانشجویی با توجه به نیاز جامعه  نسبت به طراحی و تولید ماسک اقدام کرده است و با توجه به اینکه سیستم توزیع باید درست مدیریت شود بنابراین ماسک های تولیدی در اختیار سپاه عاشورا قرار داده شده و از طریق بسیج محلات و پایگاه های مقاومت در سطح شهر توزیع می گردد.
وی اعلام کرد: روزانه ۱۰هزار ماسک تولیدشده و  از دو یا سه روز آینده در سطح شهر توزیع می شود.
انتهای پیام/
ساخت دستگاه تولید ماسک توسط دانشجوی بسیجی تبریزی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار