مسئول اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

پلیس زنجان با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند

1398/12/22 - 10:30 - کد خبر: 16411 نسخه چاپی

نصر: مسئول اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان بر اساس قانون و مقررات با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضان سلیمانی، امروز در گفت و گو با خبرنگار به آمادگی پلیس به منظور مقابله با تخلفات احتمالی در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی افراد با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با پرتاب مواد محترقه و اقدامات ناهنجار، امنیت و آرامش دیگران را برهم می زنند که لازم است از این کار که جان همگان در معرض تهدید و خطر قرار می گیرد به جد پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان و به منظور حفظ امنیت و آرامش و آسایش عموم مردم و جامعه با هنجارشکنان برخورد انتظامی خواهد کرد، اظهار داشت: کسانی که با خودرو یا موتورسیکلت در میان مردم مواد محترقه پرتاب کنند، وسیله نقلیه آنان توقیف و خود نیز دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل خواهند شد.  

سلیمانی، آیین چهارشنبه آخرسال را موضوعی اجتماعی دانست و افزود: پلیس زنجان به منظور کاهش آسیب های ناشی از مواد محترقه به ویژه در چهارشنبه آخر سال، همانند سال های قبل از اقدامات پیشگیرانه، ابزارهای فرهنگی و از ظرفیت رسانه ها و بزرگان خانواده، استفاده خواهد کرد.  

وی با بیان اینکه با توجه به بیماری ویروس کرونا، پلیس نیز بر حسب شرایط، تمهیدات و تصمیمات لازم را اتخاذ می کند، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، لازم است از جمع شدن دور هم در چهارشنبه آخر سال نیز اجتناب کنند.   

 سلیمانی با تاکید براینکه پلیس برای مقابله با حوادث و رویدادها، همواره در آمادگی بسر می برد، افزود: شهروندان در صورت نیاز به خدمات پلیس می توانند با شماره تلفن های ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی، ۱۲۸ مبارزه با موادمخدر، ۱۲۰ پلیس راه و راهور تماس بگیرند و هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را از عملکرد پلیس نیز از طریق تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.  

از اواخر آذرماه سالجاری تاکنون ۱۵۰ کیلوگرم پیش‌ساز مواد محترقه (سرنج) و بیش از  ۶۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز، از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شده است.
انتهای پیام/
پلیس زنجان با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار